دانلود و خرید کتاب فریب دادن شیطان (خلاصه کتاب) ناپلئون هیل ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فریب دادن شیطان (خلاصه کتاب) اثر ناپلئون هیل

کتاب فریب دادن شیطان (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب فریب دادن شیطان (خلاصه کتاب)

کتاب فریب دادن شیطان یا رازهای موفقیت و آزادی نوشتهٔ ناپلئون هیل با ترجمهٔ فاطمه فراهانی و گروه گردآوری و ترجمه سبکتو در نشر سبکتو به چاپ رسیده است. هر چه ذهنت تصور کند، به آن می‌رسی! این شعار ناپلئون هیل، در طول زندگی‌اش بود.  او یکی از پیشگامان ادبیات توسعه فردی و موفقیت در جهان است و کتاب‌هایش همچنان به عنوان مرجعی برای نویسندگان دیگر استفاده می‌شود. خانواده ناپلئون هیل، دست نوشته‌های او که در سال ۱۹۳۸ با ماشین تحریر توسط خودش نوشته شده بود را به مدت ۷۲ سال مخفی کرده بودند. آن‌ها نگران بازخوردهای این کتاب بودند به همین دلیل از انتشار آن خودداری می‌کردند. اما در نهایت تصمیم گرفتند که آن را منتشر کنند. او در این کتاب در مورد کلیسا، مدرسه و سیاست حرف‌هایی زده که تهدیدی علیه هسته اصلی جامعه حاکم در آن زمان محسوب می‌شده است. هدف او از نگارش این کتاب بیان روشن و واضحی از فلسفه و موفقیت فردی بوده که امروزه می‌تواند باعث سعادت انسان شود. هنگامی که به کشفیات جادویی دکتر هیل پی ببرید، می‌توانید به این باور برسید که شما هم می‌توانید از همه محدودیت‌هایی که ذهن‌تان برایتان ایجاد کرده رهایی یابید. این کتاب راه موفقیت را از میان بیراهه‌ها به شما نشان خواهد داد.

درباره کتاب فریب دادن شیطان

کتاب فریب دادن شیطان، یکی از مهم‌ترین کتاب‌هایی است که در زمینه خودیاری و توسعه فردی نوشته شده است. این کتاب که برای مدت‌های طولانی مخفی مانده بود، در نهایت با موافقت خانواده ناپلئون هیل به چاپ رسید. در این کتاب هیل از راز مخفی موفقیت خودش پرده برمی‌دارد و شما را با واقعیت‌هایی روبه‌رو می‌کند که می‌توانند راهکاری برای رسیدن به آرزوها و اهداف‌تان باشد. در بخشی از این میکروکتاب مکالمه هیل با شیطان را می‌خوانید و می‌بینید که چطور کنترل امور زندگی‌تان را از دست داده‌اید و مهمتر اینکه چطور می‌توانید مسیر زندگی را به سمتی که می‌خواهید هدایت کنید.

 ناپلئون هیل به دلیل قلم خوبی که داشته، سرپرست مصاحبه با افراد مشهور می‌شود. او با توماس ادیسون، هنری فورد و الکساندر گراهام‌بل برای ساعت‌های طولانی مصاحبه کرده است. او در طول مصاحبه‌ها با دقت به حرف افراد گوش می‌داد و نکات موفقیت آنها را یادداشت می‌کرد. همین نکات تبدیل به کتاب‌های او شدند که موفقیت‌های چشمگیری بدست آوردند. ناپلئون مشاور فرانکلین، رییس جمهور وقت آمریکا هم بوده است.

کتاب فریب دادن شیطان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی است که مایل هستند از راهکارهای انسان‌های موفق در زندگیشان باخبر شوند، این کتاب را بخوانند.

بخشی از کتاب فریب دادن شیطان

شکست به پیروزی تبدیل می‌شود

یک روز عصر با تصمیمی که گرفتم توانستم راهی برای حل مشکلات پیش آمده پیدا کنم. شدیدا به فضای باز نیاز داشتم که بتوانم کمی هوای تازه تنفس کنم و بیندیشم. مسافت زیادی را پیاده طی کردم و ناگهان متوقف شدم. همه چیز در اطرافم تاریک بود و می‌توانستم صداهای بلندی که به شکل انرژی در اطرافم در جریان بود را بشنوم. در آن هنگام اعصابم آرام شد و آرامش عمیقی پیدا کردم. فضای اطرافم هم روشن شد. ندایی که شنیدم کاملا واضح بود. آن ندا به من گفت: "زمان آن رسیده تا نگرش فیلسوفانه موفقیت را که به پیشنهاد کارنگی شروع کرده‌ای به سرانجام خوبی برسانی. به خانه برگرد و همه اطلاعاتی که در ذهنت جمع کرده‌ای را به نوشته‌هایت انتقال بده." در آن زمان "خودِ دیگر" من بیدار شده بود.

ترسیده بودم و سریع به خانه برگشتم. از دور دیدم که سه پسر کوچکم از پنجره به خانه همسایه که مشغول تزئین درخت کریسمس بودند، نگاه می‌کردند. آن لحظه یادم آمد که عید کریسمس شده ولی ما هنوز درخت کریسمس نداریم. داخل خانه رفتم و زمانی که اولین برگه را در ماشین تحریر گذاشتم همان احساس درماندگی که در حومه شهر به من دست داده بود دوباره سراغم آمد. اما آن لحظه با خودم گفتم:

"رسالت تو در زندگی تکمیل اولین فلسفه موفقیت فردی در جهان است. تو در جستجوی خوشبختی هستی، بنابراین یک بار برای همیشه خوشبختی را تنها زمانی پیدا می‌کنی که در یافتن آن به دیگران هم کمک کنی. کارت را شروع کن و تا زمانی که آن را به پایان نرسانده‌ای دست از کار کردن نکش.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظرات کاربران

farimah
۱۴۰۲/۰۷/۲۶

کتاب خیلی خوب و جذابی بود ترجمه هم عالی فقط یه مسئله ای که هست توی مشخصات نوشته شده تعداد صفحات ۱۷۴ ولی من تاانتها خوندم و فقط ۹۰ صفحه بود و خلاصه کتاب بود ! بهتر نیست اطلاعات دقیق ارائه بدید؟

کاربر 7405044
۱۴۰۲/۰۸/۱۳

هنوز نخوندم ولی میگن کتاب خیلی خوب و مفیدی هستش

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
قاطعانه عمل کردن را به کودکان خود آموزش دهید. ماهیت نیکی و بدی را به آن‌ها بیاموزید. به آن‌ها تفاوت بین شکست و ناکامی موقت را بیاموزید. به آن‌ها یاد دهید که افکار خود را بدون ترس بیان کنند. به آن‌ها یاد دهید که هیچ حقیقتی را نپذیرند مگر اینکه از باوری منطقی سرچشمه گرفته باشد. به کودکان یاد دهید که با حقایق روبه‌رو شوند. یاد دهید که همه مشکلات با راه‌حل‌های منطقی و حساب شده قابل حل هستند و نباید در مواجهه با مشکلات احساس درماندگی کنند.
Dexter
همه دعاها مستجاب می‌شوند. اما وقتی فرد در شرایط ناامیدی دعا کند، با ذهنی که سرشار از ترس است این کار را انجام می‌دهد. به همین خاطر دعاهای او مستجاب نمی‌شوند. فردی که با قطعیت هدف و داشتن ایمان دعا می‌کند، قوانین طبیعت را به جنبش در می‌آورد تا خواسته‌هایش را برآورده کنند.
Dexter
زمان، دشمن طرح‌های غیراخلاقی و دوست طرح‌های عادلانه و مبتنی‌بر اصول اخلاقی است. وقتی جوانان نتوانند این حقیقت را تشخیص دهند، جنایات زیادی بین آن‌ها شکل می‌گیرد. ذهن جوانان کم تجربه، موفقیت‌های دائمی و ماندگار را با موفقیت‌های موقت اشتباه می‌گیرد. بیشتر جوان‌ها اشتباه و طمع می‌کنند، از طرف دیگر از چشم‌انداز آینده و تاوان طرح‌های نادرست غافل هستند. بنابراین جوان‌ها باید احتیاط کنند.
Dexter

حجم

۵۳٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۵۳٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان