دانلود و خرید کتاب سیستم های مدیریت کیفیت - الزامات ترجمه مسعود عزیزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیستم های مدیریت کیفیت - الزامات اثر مسعود عزیزی

کتاب سیستم های مدیریت کیفیت - الزامات

معرفی کتاب سیستم های مدیریت کیفیت - الزامات

سیستم های مدیریت کیفیت - الزامات ترجمه مسعود عزیزی و سید طه حسین مرتجی یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی است.

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را به عنوان یک نهاد اندیشه ورز با هدف پیشتیبانی از نیروهای مسلح در زمینه علوم نرم آغاز کرده و طی سال‌ها فعالیت خود، همواره ترویج‌گر مفاهیم نو و بدیع در این زمینه بوده است.

این موسسه به عنوان نهادی پیشرو، فرصت آفرین و نوآور در توسعه اندیشه و مبانی نظری و کاربردی علوم دفاعی، معرفی و ترویج مفاهیم جدیدی را در کارنامه خود دارد که امروزه در سطح جامعه علمی کشور نیز بسط پیدا کرده و حتی منشاء شکل‌گیری رشته‌های دانشگاهی شده‌اند. این موسسه، بر اساس بند ۱۰ ماده ۵ اساسنامه خود، مکلف به انتشار مقالات، نشریات و کتب علمی و فنی در راستای تامین نیاز نیروهای مسلح می‌باشد؛ در کنار این موضوع در تلاش است تا با انتشار عمومی آثار تولیدی، ضمن اشتراک داشته‌های دانشی خود با اندیشمندان، فرهیختگان و پژوهشگران کشور، از یاری آنان نیز برخوردار شود. امید است که این اقدام منجر به رشد و توسعه بیشتر در هر دو بخش دفاع و ملی کشور گردد. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در دهه اخیر بیشتر مورد توجه موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی بوده است می‌توان به آینده پژوهی، مدیریت دانش، فرماندهی و کنترل، فناوری اطلاعات و فضای سایبر، مدیریت علم، فناوری و نوآوری، علوم شناختی، کیفیت و استاندارد اشاره نمود.

خواندن کتاب سیستم های مدیریت کیفیت - الزامات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پژوهش‌گران حوزه مدیریت مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب سیستم های مدیریت کیفیت - الزامات

به دلیل حساسیت در محصولات هوایی، فضایی و دفاعی، سازمان‌های تولیدکننده این محصولات یا ارایه‌دهنده خدمات مرتبط، باید همواره محصولات یا خدمات ایمن و قابل اطمینانی ارایه دهند. هم‌چنین پیچیدگی و تنوع محصولات هوایی، فضایی و دفاعی از یک سو، و تغییرات زیاد و سریع آن‌ها از سوی دیگر، موجب شده که سازمان‌های مرتبط، نیازمند یک سیستم مدیریت اثربخش باشند تا بتوانند از زمان شکل‌گیری ایده یک محصول تا هنگام وا رهایی آن، تمام گام‌ها و فعالیت‌های موردنیاز را تحت شرایط کنترل شده اجرا نمایند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان