دانلود و خرید کتاب فناوری بتن؛ از تئوری تا کاربرد محمد دلنواز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فناوری بتن؛ از تئوری تا کاربرد اثر محمد دلنواز

کتاب فناوری بتن؛ از تئوری تا کاربرد

نویسنده:محمد دلنواز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فناوری بتن؛ از تئوری تا کاربرد

کتاب فناوری بتن؛ از تئوری تا کاربرد نوشته محمد دلنواز است. کتاب فناوری بتن؛ از تئوری تا کاربرد به بتن و ویژگی‌ها و کاربرد آن می‌پردازد و برای دانشجویان و فعالان حوزه معماری و عمران بسیار کاربردی است.

درباره کتاب فناوری بتن؛ از تئوری تا کاربرد

بتن پرمصرف‌ترین ماده ساختمانی در سطح جهانی است. کشور ایران نیز به عنوان یک کشور در حال توسعه، پروژه‌های زیربنایی مختلفی را در دست انجام داشته که تمامی این پروژه‌ها به نحوی از بتن استفاده می‌کنند. اجرای این سازه‌ها در صورتی که بدون شناخت مفاهیم اساسی علم فناوری بتن باشد منجر به ساخت سازه‌هایی با کیفیت پایین خواهد شد که در نهایت باعث از بین رفتن هزینه‌های ملی می‌شود.

کتاب فناوری بتن؛ از تئوری تا کاربرد که برای دانشجویان کارشناسی عمران و مهندسان ناظر کارگاهی تألیف شده است، حاصل تجربیات چندین ساله مؤلف در مهم‌ترین پروژه‌های بتنی در سطح کشور و تدریس درس تکنولوژی بتن در سطح کارشناسی و تکنولوژی عالی بتن در سطوح کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی عمران است. بر خلاف بسیاری از کتاب‌هایی که در این زمینه موجود است، در این کتاب سعی شده است که اصول اجرایی و نکات کارگاهی خاصی که در سایر منابع فنی منتشر شده مغفول مانده است به نحو مناسبی بیان گردد.

در کتاب فناوری بتن؛ از تئوری تا کاربرد در فصل اول اطلاعات جامعی در ارتباط با بتن و مصالح تشکیل دهنده آن ارائه خواهد شد. در فصل دوم در ارتباط با روش‌های اجرایی بتن در سازه‌ها مطالبی ارائه شده است. در فصل سوم مشخصات بتن تازه و سخت شده و در فصل چهارم آزمایش‌های غیرمخرب بتن آورده شده است. در فصل پنجم بحث آسیب‌های وارده به بتن، مصالح آن و دوام بتن و در فصل ششم بتن‌های ویژه آمده است. در فصل آخر نیز طرح اختلاط بتن با استفاده از دو روش ACI و روش ملی طرح اختلاط بتن ایران شرح داده شده است. سعی شده است در انتهای هر فصل مسائل کاربردی در ارتباط با موضوع آن فصل نیز ارائه گردد تا دانشجویان کاربرد مفاهیم را در حل مسائل بهتر درک نمایند. از آنجا که کتاب براساس سرفصل مصوب وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای درس تکنولوژی بتن برای دوره کارشناسی عمران تألیف شده است می‌تواند به عنوان یک منبع درسی برای دانشجویان رشته‌های عمران و معماری دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور استفاده شود.

خواندن کتاب فناوری بتن؛ از تئوری تا کاربرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان معماری و عمران پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

bagher abd
۱۴۰۳/۰۱/۱۳

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۱ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۱ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان