دانلود و خرید کتاب مبانی تئوری و عملی آزمایشگاه ژنتیک شیرین فریور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی تئوری و عملی آزمایشگاه ژنتیک اثر شیرین فریور

کتاب مبانی تئوری و عملی آزمایشگاه ژنتیک

معرفی کتاب مبانی تئوری و عملی آزمایشگاه ژنتیک

مبانی تئوری و عملی آزمایشگاه ژنتیک اثر شیرین فریور و دیگران یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه شهیدبهشتی برای دانشجویان است.

دانشگاه شهید بهشتی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی ایران است که از سال ۱۳۳۸ به عنوان یکی از مراکز علمی معتبر فعالیت خود را آغاز کرده است. این دانشگاه ۱۹ دانشکده، ۳ پردیس و ۱۶ پژوهشکده و مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی دارد.

انتشارات دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی سابق) با نام اداره انتشارات در سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را آغاز کرد، این مجموعه از سال ۱۳۵۳ مرکز فروش کتاب خود را هم در دانشگاه تاسیس کرد.

دکتر علی آموزش اولین مدیر این انشارات بود. این انتشارات سال ۱۳۵۴ با نام «دفتر انتشارات و تامین منابع درسی» فعالیت خود را به‌طور مستقل از اداره روابط عمومی دانشگاه گسترش داد.

فعالیت رسمی و سازمان یافته انتشارات و چاپخانه از سال ۱۳۵۹ با مدیریت دکتر رضا شعبانی شروع شد و بعد از چندین مرحله تغییر در سیستم، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی در حال حاضر در زمینه چاپ و نشر آثار دانشگاهی و پژوهشی و مجلات بسیار توانمند است و آثار ارزشمندی در اختیار دانشجویان، اساتید و پژوهشگران قرار می‌دهد.

کتاب‌های انتشارات دانشگاه شهید بهشتی زیر نظر اساتید و متخصصین هر رشته منتشر می‌شوند و بهترین و جامع‌ترین اطلاعات را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند تا هم دانشجویان این دانشگاه و هم دانشجویان دانشگاه‌های دیگر و علاقه‌مندان بتوانند به راحتی به کتاب‌های مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

درباره کتاب مبانی تئوری و عملی آزمایشگاه ژنتیک

نویسنده این کتاب را بر اساس تجربه‌های آموزشی چندساله خود نگاشته است. نگارنده در این اثر کوشیده است تا روش‌هایی آزمایشگاهی را در هر دو زمینه کلاسیک و مولکولی معرفی کند؛ چراکه این روش‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند با استفاده از هر دو رویکرد دیدگاهی یکپارچه به اصول عملیِ ژنتیکی ایجاد کنند.

با توجه به عنوان کتاب، موضوع اثر از سرفصل‌های کاربردی و عملی در ژنتیک است و بر این باور ما تأکید دارد که بهترین راه برای درک ژنتیک، یادگیری نحوۀ استنتاج ژنتیکی است. در هر فصل، با توضیح تمامی مراحل آزمایش‌های ژنتیکی، از محققان خواسته شده است تا به‌دقت پیگیر مطالب باشند و نتیجه‌گیری کنند. این روند فعال، به دانشجویان و محققان یاری می‌رساند تا مانند دانشمندان فکر کنند.

خواندن کتاب مبانی تئوری و عملی آزمایشگاه ژنتیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان و پژوهشگران حوزه ژنتیک مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

کاربر 7074881
۱۴۰۲/۰۶/۲۱

عالی

حسین نورالهی
۱۴۰۱/۰۷/۰۴

عالی

Romina Torkamani
۱۴۰۱/۰۳/۱۹

👌🏻👌🏻

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۳,۶۰۰
تومان