دانلود و خرید کتاب می خواهی چه کاره شوی؟ پرستار فاطمه غلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب می خواهی چه کاره شوی؟ پرستار اثر فاطمه غلامی

کتاب می خواهی چه کاره شوی؟ پرستار

معرفی کتاب می خواهی چه کاره شوی؟ پرستار

کتاب می خواهی چه کاره شوی؟ پرستار نوشته فاطمه غلامی یکی از کتاب‌های مجموعه می‌خواهی چه کاره شوی؟ است که در دفتر پژوهش‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود.

درباره مجموعه می‌خواهی چه کاره شوی

وقتی از کودکان یا نوجوانان می‌پرسید که می‌خواهند در آینده چه کاره شوند معمولا پاسخ‌هایی بر اساس احساسات و هیجان‌هایشان به شما می‌دهند. مثلا اگر اخیرا فیلم یا کارتونی دیده باشند که شخصیت اصلی آن خلبان بوده یا دکتر یا آتش نشان، ذهنشان سریع به همان سمت می‌رود و دلشان می‌خواهد همان چیزی بشوند که دیده‌اند.

چه خوب است از همان کودکی و نوجوانی اطلاعات درستی درباره شغل‌های مختلف در جامعه به بچه‌ها بدهیم تا آنها درکی درست و به دور از فانتزی‌های ذهنی از شغل‌های گوناگون داشته باشند.

نویسندگان مجموعه می خواهی چه کاره شوی؟ در دفتر پژوهش‌های فرهنگی، بستری را فراهم کرده‌اند که کودک و نوجوان به دور از تخیلات و با دیدی باز بتوانند اطلاعات درستی درباره شغل‌های گوناگون بدست آورند. کتاب‌های این مجموعه با زبانی ساده در کنار تصاویری جذاب درباره شغل‌های مختلف برای بچه‌ها می‌گویند. این که هر شغل چه جایگاهی دارد، وظیفه کسی که آن شغل را انتخاب می‌کند چیست، چه توانایی‌ها و استعدادهایی نیاز دارد و دقیقا هرکس در شغل خود چه کارهایی انجام می‌دهد، در این کتاب‌ها آمده است.

خواندن مجموعه می خواهی چه کاره شوی؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کودکان و نوجوانان مخاطبان این مجموعه‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان