دانلود و خرید کتاب اخلاق در فناوری اطلاعات جورج دبلیو رینولدز ترجمه فاطمه نعمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اخلاق در فناوری اطلاعات اثر جورج دبلیو رینولدز

کتاب اخلاق در فناوری اطلاعات

معرفی کتاب اخلاق در فناوری اطلاعات

کتاب اخلاق در فناوری اطلاعات نوشته جرج دبلیو رینولدز یکی از کتاب تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشته کامپیوتر این دانشگاه است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

درباره کتاب اخلاق در فناوری اطلاعات

اخلاق در فناوری اطلاعات، پیچیده‌تر از پرسش پیچیده افلاطون در مورد خوب بودن است. کشاکش ذهن بشر در پاسخ به اینکه چگونه باید زندگی کند، چه اقداماتی در زندگی باید انجام دهد، کدام اهداف ارزش پیگیری دارند و کدام نه، و اینکه به دیگران و نیز خود مدیون چه چیزی است، مکاتب و مرام‌های اخلاقی و معاهده‌های اجتماعی را در مورد درست بودن و نادرست بودن امور، مرزها، و حدود رفتارهایی را که نسبت به زمان و مکان و متناسب با سن افراد، فرهنگ، پیشینۀ اخلاقی، مذهب، تجربیات زندگی، تحصیلات و حتی جنسیت، متغیر هستند و برخی با یکدیگر نیز تناقض دارند فراروی او قرار داده است. این کتاب برای تفسیر یک امر به عنوان اخلاقی یا غیر اخلاقی در موقعیت های تصمیم‌گیری برای یک شخص، سازمان، یا دولت در مواجهه با امور خوب و بد، این دوراهی‌ها در پیروی از کدام قانون را در چالش‌‌هایی در فناوری اطلاعات برای «کارکنان و کاربران فناوری اطلاعات»، «جرایم اینترنتی و رایانه‌ای»، «حریم شخصی»، «آزادی بیان»، «دارایی فکری»، «توسعه نرم‌افزاری»، «تأثیر فناوری اطلاعات بر بهره‌وری و کیفیت زندگی»، «شبکه‌های اجتماعی»، و «اخلاق از دیدگاه سازمان‌های فناوری‌اطلاعات» امتداد می‌دهد و به عنوان منبعی غنی از قوانین، کنوانسیون‌ها، اساسنامه‌ها، آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های مربوطه در سطح بین‌المللی، با مرور آن مکاتب و ذکر مثال‌هایی واقعی و طرح مباحثه‌ها، خواننده را در وضعیت‌هایی مشابه در لبه تصمیم‌گیری از نگاه همه طرف‌های دخیل در هر موقعیت قرار می‌دهد. این کتاب تمام ابعاد اخلاقیات در فناوری اطلاعات را بررسی می‌کند. 

کتاب تخصصی اخلاق در فناوری اطلاعات یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۸۲ صفحه

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۸۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان