دانلود و خرید کتاب آمادگی برای انقلاب سایبری آینده جوزف ان پلتن ترجمه محمدرضا کریمی قهرودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آمادگی برای انقلاب سایبری آینده اثر جوزف ان پلتن

کتاب آمادگی برای انقلاب سایبری آینده

معرفی کتاب آمادگی برای انقلاب سایبری آینده

کتاب آمادگی برای انقلاب سایبری آینده یا چگونه جهان ما دوباره از اساس دگرگون خواهد شد؟ نوشته جوزف ان پلتن از کتاب‌های تخصصی انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی است.

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را به عنوان یک نهاد اندیشه ورز با هدف پیشتیبانی از نیروهای مسلح در زمینه علوم نرم آغاز کرده و طی سال‌ها فعالیت خود، همواره ترویج‌گر مفاهیم نو و بدیع در این زمینه بوده است.

این موسسه به عنوان نهادی پیشرو، فرصت آفرین و نوآور در توسعه اندیشه و مبانی نظری و کاربردی علوم دفاعی، معرفی و ترویج مفاهیم جدیدی را در کارنامه خود دارد که امروزه در سطح جامعه علمی کشور نیز بسط پیدا کرده و حتی منشاء شکل‌گیری رشته‌های دانشگاهی شده‌اند. این موسسه، بر اساس بند ۱۰ ماده ۵ اساسنامه خود، مکلف به انتشار مقالات، نشریات و کتب علمی و فنی در راستای تامین نیاز نیروهای مسلح می‌باشد؛ در کنار این موضوع در تلاش است تا با انتشار عمومی آثار تولیدی، ضمن اشتراک داشته‌های دانشی خود با اندیشمندان، فرهیختگان و پژوهشگران کشور، از یاری آنان نیز برخوردار شود. امید است که این اقدام منجر به رشد و توسعه بیشتر در هر دو بخش دفاع و ملی کشور گردد. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در دهه اخیر بیشتر مورد توجه موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی بوده است می‌توان به آینده پژوهی، مدیریت دانش، فرماندهی و کنترل، فناوری اطلاعات و فضای سایبر، مدیریت علم، فناوری و نوآوری، علوم شناختی، کیفیت و استاندارد اشاره نمود.

درباره کتاب آمادگی برای انقلاب سایبری آینده 

به راستی در عصر حاضر یک انقلاب سایبری و انقلاب فضایی در حال وقوع است. انقلاب سایبری منجر به متحول نمودن تمامی عرصه‌های زندگی بشر و حتی زیست کره می‌گردد. این انقلاب که در حال تولید فناوری‌های جدید، خدمات جدید و قابلیت‌های جدید است در حال بازسازی جهانی که درآن زندگی می‌کنیم و تجدید ساخت اقتصاد‌های ما، باز تعریف ماهیت مشاغل ما و گسیختن روش انجام کار‌های ما است. تحولات فناورانه چه در زمینه‌ فضای سایبری و چه در زمینه علوم فضایی می‌تواند هم تهدید و هم فرصت باشد و در عین حال که منجر به وقوع موج چهارم تحولات نوآورانه در اقتصاد جهانی می‌گردد، فرصت شناسایی و رویارویی با چالش‌های اصلی فرااُبژه‌ای را که بشر امروزی با آن مواجه است به ما ارزانی دارد.

اگر چه مشکلاتی که در کتاب مطرح می‌شوند بسیار بزرگتر از حد تصور هستند، لیکن همواره، امید وجود دارد. این کتاب در مورد ویرانی و نومیدی نیست. این کتاب در پی ترسیم یک راه جدید به آینده است که به ما امکان مقابله با چالش‌های ترساننده بسیاری را می‌دهد که مطرح کننده چالش‌های بسیار بزرگی برای آینده بشر هستند.

 خواندن کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اقتصاددانان، کارشناسان و متخصصان عرصه سایبر و علوم فضایی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان