دانلود و خرید کتاب رسائل البداء (درآمد) ابراهیم نوئی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رسائل البداء (درآمد) اثر ابراهیم نوئی

کتاب رسائل البداء (درآمد)

معرفی کتاب رسائل البداء (درآمد)

کتاب رسائل البداء نوشته ابراهیم نوئی یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه شهیدبهشتی برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است. کتاب حاضر درآمد این مجموعه پنج جلدی است.

دانشگاه شهید بهشتی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی ایران است که از سال ۱۳۳۸ به عنوان یکی از مراکز علمی معتبر فعالیت خود را آغاز کرده است. این دانشگاه ۱۹ دانشکده، ۳ پردیس و ۱۶ پژوهشکده و مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی دارد.

انتشارات دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی سابق) با نام اداره انتشارات در سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را آغاز کرد، این مجموعه از سال ۱۳۵۳ مرکز فروش کتاب خود را هم در دانشگاه تاسیس کرد.

دکتر علی آموزش اولین مدیر این انشارات بود. این انتشارات سال ۱۳۵۴ با نام «دفتر انتشارات و تامین منابع درسی» فعالیت خود را به‌طور مستقل از اداره روابط عمومی دانشگاه گسترش داد.

فعالیت رسمی و سازمان یافته انتشارات و چاپخانه از سال ۱۳۵۹ با مدیریت دکتر رضا شعبانی شروع شد و بعد از چندین مرحله تغییر در سیستم، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی در حال حاضر در زمینه چاپ و نشر آثار دانشگاهی و پژوهشی و مجلات بسیار توانمند است و آثار ارزشمندی در اختیار دانشجویان، اساتید و پژوهشگران قرار می‌دهد.

کتاب‌های انتشارات دانشگاه شهید بهشتی زیر نظر اساتید و متخصصین هر رشته منتشر می‌شوند و بهترین و جامع‌ترین اطلاعات را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند تا هم دانشجویان این دانشگاه و هم دانشجویان دانشگاه‌های دیگر و علاقه‌مندان بتوانند به راحتی به کتاب‌های مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

درباره کتاب رسائل البداء (درآمد)

بداء از آموزه‌هایی است که در میان ادیان ابراهیمی و نیز مذاهب اسلامی، فقط به مذهب شیعه نسبت داده شده است؛ هرچند مطابق برخی از احادیث، خداوند هیچ پیامبری را به سوی امتی نفرستاد مگر اینکه از او خواست از امتش، دربارۀ اعتقاد به بداء، اقرار بگیرد و اعتقاد و التزام به بداء مرتبه‌ای از تعظیم و عبادت خداوند است که هیچ تعظیم و عبادت دیگری هم‌تراز با آن قرار نمی‌گیرد.

مجموعه رسائل البداء بر آن است متن‌هایی مصحَّح و مورد اعتماد را از نسخه‌های خطی رساله‌های عربی و فارسی نوشته‌شده دربارۀ بداء، در عصر صفویه و پس از آن، در اختیار نهد که زمینه‌های تحقیق دربارۀ این آموزۀ اعتقادی بیش از پیش فراهم آید. بر این اساس، در گام نخست، تصحیح چهارده رسالۀ خطی در قالب پنج دفتر و تألیف درآمدی بر مجموعه عرضه می‌شود.

جلد اول این مجموعه درآمدی بر این دفترهای پنج‌گانه است که آموزۀ بداء در یهودیت و مسیحیت و نیز از دیدگاه اهل سنت و فرق منسوب به شیعه، شامل کیسانیه؛ زیدیه؛ غلات؛ اسماعیلیه، در آن بررسی می‌شود. در ادامه هم، نگاه اندیشمندان شیعی قبل از شیخ صدوق و بیش از سی شخصیت از اندیشمندان شیعی پس از وی بررسی شده است. در بخش آخر این درآمد، نوشته‌های شیعی در باب بداء و رساله‌هایی که در دفترهای متعدد رسائل البداء منتشر خواهند شد معرفی می‌شود.

خواندن کتاب رسائل البداء (درآمد) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم




نقش پیشوایان دین، علما و بزرگان شیعه در تعامل اسلام با ادیان دیگر (جلد اول)
محمدتقی انصاریان خوانساری
ترویج و توسعه فعالیت های کشاورزی پایدار
رویا کرمی
ایست! تردست
سیروس همتی
تحلیل سیاست
کارول باکی
فرهنگ اصطلاحات کاربردی انگلیسی
فاطمه مرادیان‌فر جونقانی
چشم مرا روشن کن: گزیده داستان‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)
جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)
نشانه های یک زوال
جاوید سبحانی
الگوی تغییرات فواصل آیات قرآن کریم
مریم قیاس زارعیان
آن گاه مانند ماه
مهدی پوررضائیان
داریوش سوم
رعنا خزاعی
چه بود و چه شد
گرچن مک‌کالک
مگه بی سوادی چشه؟
ارغوان حسین پوری
دری به سوی دریا
احمدرضا احمدی
جنگ های پونیک
دان ناردو
بررسی تطبیقی دو نهضت جنگل و خیابانی
عبدالله متولی
آشنایی با مفاهیم بلاکچین و رمزارز
عرشیا رمضانی
بررسی مبانی فقهی و حقوقی توارث مسلمان و کافر
آمنه نقدی پوربیرگانی
در تلاش معاش (جلد سوم)
محمود زمانی
دلدار و دلباخته
ژرژ ساند
۱۰۱ طراحی معماری برای معلولین
الهام توکلی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان