دانلود و خرید کتاب درآمدی بر نحو زبان آلمانی کاوه بهرامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درآمدی بر نحو زبان آلمانی اثر کاوه بهرامی

کتاب درآمدی بر نحو زبان آلمانی

معرفی کتاب درآمدی بر نحو زبان آلمانی

کتاب درآمدی بر نحو زبان آلمانی نوشته کاوه بهرامی است. کتاب درآمدی بر نحو زبان آلمانی را انتشارات دانشگاه شهید بهشتی برای علاقه‌مندان و دانشجویان زبان آلمانی منتشر کرده است. 

دانشگاه شهید بهشتی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی ایران است که از سال ۱۳۳۸ به عنوان یکی از مراکز علمی معتبر فعالیت خود را آغاز کرده است. این دانشگاه ۱۹ دانشکده، ۳ پردیس و ۱۶ پژوهشکده و مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی دارد.

انتشارات دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی سابق) با نام اداره انتشارات در سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را آغاز کرد، این مجموعه از سال ۱۳۵۳ مرکز فروش کتاب خود را هم در دانشگاه تاسیس کرد.

دکتر علی آموزش اولین مدیر این انشارات بود. این انتشارات سال ۱۳۵۴ با نام «دفتر انتشارات و تامین منابع درسی» فعالیت خود را به‌طور مستقل از اداره روابط عمومی دانشگاه گسترش داد.

فعالیت رسمی و سازمان یافته انتشارات و چاپخانه از سال ۱۳۵۹ با مدیریت دکتر رضا شعبانی شروع شد و بعد از چندین مرحله تغییر در سیستم، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی در حال حاضر در زمینه چاپ و نشر آثار دانشگاهی و پژوهشی و مجلات بسیار توانمند است و آثار ارزشمندی در اختیار دانشجویان، اساتید و پژوهشگران قرار می‌دهد.

کتاب‌های انتشارات دانشگاه شهید بهشتی زیر نظر اساتید و متخصصین هر رشته منتشر می‌شوند و بهترین و جامع‌ترین اطلاعات را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند تا هم دانشجویان این دانشگاه و هم دانشجویان دانشگاه‌های دیگر و علاقه‌مندان بتوانند به راحتی به کتاب‌های مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

درباره کتاب درآمدی بر نحو زبان آلمانی

موضوع اصلی «نحو» مطالعه قواعدی است که بر اساس آن واژه‌ها با هم ترکیب می‌شوند و جمله را می‌سازند. نحو درعین‌حال فقط به تجزیه و تحلیل در سطح جمله بسنده نمی‌کند، بلکه حوزه مطالعه نحو همه ساختارهای زبانی است که در یک نکته اشتراک دارند: تلاش برای یافتن ارتباط‌ها در سطحی فراتر از واژه. واژه ارتباط‌های درونی را تعیین می‌کند و جمله ارتباط‌های بیرونی را. بررسی این ارتباط‌ها و معرفی روش‌های توصیف ساختارهای زبانی و قواعد آرایش جمله اصلی‌ترین مباحث حوزه نحو زبان را تشکیل می‌دهند.

کتاب درآمدی بر نحو زبان آلمانی با هدف معرفی مبانی نحو زبان آلمانی به مخاطبان فارسی‌زبان نوشته شده است. مخاطبان اصلی این کتاب دانشجویان رشته زبان و ادبیات آلمانی در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی‌ارشدند و علاقه‌مندان به حوزۀ زبان‌شناسی آلمانی نیز‌ـ به‌شرط تسلط نسبی به این زبان (در سطح B1)‌ـ می‌توانند از مطالب آن بهره‌مند شوند. این کتاب برای استفادۀ دانشجویان در درس‌های تحلیل دستوری (صرف)، تحلیل دستوری (نحو) و زبان‌شناسی تخصصی آلمانی نیز مفید خواهد بود.

کتاب درآمدی بر نحو زبان آلمانی نخستین اثر در حوزۀ زبان آلمانی است که به فارسی نوشته شده و در طرح و بررسی موضوع‌های آن روش توصیفی‌تحلیلی به‌کار رفته است. پیکره کتاب نیز مبتنی بر مثال‌هایی است که دستورنویسان آلمانی در کتاب‌های علمی دانشگاهی یا متون آموزشی مطرح کرده‌اند. برخی از مباحث مطرح‌شده در این اثر مانند چیدمان صفت و عناصر بسط‌دهنده گروه اسمی، انواع توصیف‌گرها، مفعول غیرصریح مستقل از فعل، حاکمیت و مطابقه حالت در زبان آلمانی نخستین بار است که در گفتمان زبان‌شناسی فارسی مطرح می‌شود.

خواندن کتاب درآمدی بر نحو زبان آلمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و دانشجویان به زبان آلمانی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

Mehrnaz Salim zadeh
۱۴۰۳/۰۱/۰۸

به درد زبان آموز نمیخورد برای کسی که دنبال حرف زدن به زبان آلمانی باشد نیست و کمکی نمکند

کاربر ۱۲۳۸۲۷۸
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

از روی ۲ صفحه نمونه نمیشه تصمیم گرفت

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان