دانلود و خرید کتاب هامون و توتن فهیمه مقربی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هامون و توتن

کتاب هامون و توتن اثر فهیمه مقربی و احمد صیادی یکی از کتاب‌های مجموعه سرزمین جاودانی من است کـه بـا همـت نویسـندگان و تصویرگران بومـی اسـتان سیسـتان و بلوچسـتان و بـا پشـتیبانی فنـی و هدایـت مدرسـه توسـعه پایـدار تهیـه و بـا حمایت مالـی وزارت فرهنگ و ارشـاد اسـامی منتشـر شـده اسـت.

ســرزمین جاودانــی مــن، پویشــی ملــی و در راســتای توانمندتــر کــردن شــهرهای کوچــک و روســتاها و بــه ویژه مناطق کمتر دیده شده کشورمان است که به ابتکار مدرسه توسعه پایدار کـه یکـی از برنامه‌هــای پژوهشــکده سیاســتگذاری دانشــگاه صنعتــی شــریف اســت، راه انــدازی شــده اســت.

نویسـنده و تصویرگـران بومـی، داسـتان‌ها و سـوژه‌های محلـی و پیام‌هـای مرتبـط بـا پیشـرفت و آبادانـی، سـه ویژگـی خـاص کتاب‌هـای طـرح سـرزمین جاودانـی مـن هسـتند.

عواید فروش کتاب‌های پویش سرزمین جاودانی من، علاوه بر تخصیص به دست اندرکاران و نویسندگان و تصویرگران محلی، در مسیر توانمندسازی و کمک به پیشرفت و آبادانی روستاها و شهرهای کوچک کشورمان صرف می‌شود.

درباره کتاب هامون و توتن

این کتاب، از دو شعر نیمه بلند تشکیل شده که یکی در وصف دریاچه هامون است و دیگری در معرفی توتَن (قایق محلی که با نِی‌های تالاب هامون و به شکل سنتی درست می‌شده است)

کتاب هامون و توتن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای بچه های مقطع ابتدایی و متوسطه اول مناسب است.


نظرات کاربران

لیدی بهار🍓
۱۴۰۰/۰۸/۰۱

هنوز کامل نخوندمش ولی داستانش جذاب هست مطمئنم اگه مطالعش کنید خوشتون میاد♥️

شوان
۱۴۰۰/۰۵/۱۳

دو شعر زیبا و البته نوستالژیک با کمی غم پنهان درونشون راجع به دریاچه هامون و نیز توتن(قایق محلی که روی تالاب هامون استفاده می‌شده). حتما توصیه می‌شه. کتاب‌های این نشر جالبند و راجع به گوشه کنار کشورمون. جای چنین

- بیشتر
Fateme
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

اشعار دل‌انگیز و زیبا، مناسب برای آشنایی با مناطق سیستان و بلوچستان، نگاه متفاوت و جذاب برای کودکان کنجکاو که به دنبال آشنایی با مولفه‌های بومی و خرده‌فرهنگ‌های محلی نقاط مختلف کشور هستند.

کاربر ۱۵۸۷۳۲۶
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

مجموعه اشعاری است برای معرفی مناطقی از سیستان، برای عزیزانی که دوست دارند فرزندان شان با جای جای ایران آشنا شوند؛ بسیار دلچسب و لذت بخش است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان