دانلود و خرید کتاب خورشید و هامون محبوبه کلبعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خورشید و هامون اثر محبوبه کلبعلی

کتاب خورشید و هامون

معرفی کتاب خورشید و هامون

کتاب خورشید و هامون اثر محبوبه کلبعلی یکی از کتاب‌های مجموعه سرزمین جاودانی من است کـه بـا همـت نویسـندگان و تصویرگران بومـی اسـتان سیسـتان و بلوچسـتان و بـا پشـتیبانی فنـی و هدایـت مدرسـه توسـعه پایـدار تهیـه و بـا حمایت مالـی وزارت فرهنگ و ارشـاد اسـامی منتشـر شـده اسـت.

ســرزمین جاودانــی مــن، پویشــی ملــی و در راســتای توانمندتــر کــردن شــهرهای کوچــک و روســتاها و بــه ویژه مناطق کمتر دیده شده کشورمان است که به ابتکار مدرسه توسعه پایدار کـه یکـی از برنامه‌هــای پژوهشــکده سیاســتگذاری دانشــگاه صنعتــی شــریف اســت، راه انــدازی شــده اســت.

نویسـنده و تصویرگـران بومـی، داسـتان‌ها و سـوژه‌های محلـی و پیام‌هـای مرتبـط بـا پیشـرفت و آبادانـی، سـه ویژگـی خـاص کتاب‌هـای طـرح سـرزمین جاودانـی مـن هسـتند. 

عواید فروش کتاب‌های پویش سرزمین جاودانی من، علاوه بر تخصیص به دست اندرکاران و نویسندگان و تصویرگران محلی، در مسیر توانمندسازی و کمک به پیشرفت و آبادانی روستاها و شهرهای کوچک کشورمان صرف می‌شود.

 درباره کتاب خورشید و هامون

این کتاب به دل بستگی دختری به نام «خورشید» به دریاچه هامون می‌پردازد و ما را با دنیای کودکانه او و تلاش‌هایی که برای زنده کردن هامون انجام می‌دهد آشنا می‌کند.

پیام محوری داستان، مسئولیت پذیری و برداشتن قدم های کوچک برای کمک به سرزمین خود است.

 کتاب خورشید و هامون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای بچه های مقطع ابتدایی و متوسطه اول مناسب است.


نظرات کاربران

Fateme
۱۴۰۰/۰۶/۲۷

با توجه به این که نویسنده و تصویرگر بومی هستند، اثر بسیار خوبی‌ست. شخصیت اصلی و رهبر تغییر اجتماعی یک دختر محلی است و این یکی از نقاط قوت داستان است.

کاربر ۳۶۳۵۵۷۶
۱۴۰۰/۰۸/۰۵

نکته جالب این کتاب محلی بودن آن هست. شخصیت اصلی داستان دختری به نام خورشید است که خواننده رو در طول داستان با خودش همراه می‌کند. پیامی که من بعد از خواندن کتاب دریافت کردم این بود که در هر

- بیشتر
باران مقربیان
۱۴۰۰/۰۶/۲۹

خواننده عزیز توصیه می کنم کتاب خورشید و هامون را با فرزندان تان بخوانید. داستانی بسیار جذاب با شخصیت پردازی ای واقع گرایانه می باشد. ما را با یکی از مناطق ایران آشنا می کند و از نظر تعلیمی نیز

- بیشتر
مینا ب.
۱۴۰۰/۰۶/۲۲

چه داستان قشنگی و چه تصاویر پر از حس خوبی!😊

شوان
۱۴۰۰/۰۵/۱۳

عالی. داستانی زیبا راجع به تلاش دخترک کوچکی برای نجات دریاچه هامون با درون مایه‌ای راجع به مسئولیت‌پذیری و بی‌تفاوت نبودن به مشکلات جامعه و البته در ستایش همیاری اجتماعی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان