دانلود و خرید کتاب فنگ شویی فهیمه پریشان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فنگ شویی اثر فهیمه پریشان

کتاب فنگ شویی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فنگ شویی

کتاب فنگ شویی نوشته فهیمه پریشان است. کتاب فنگ شویی را انتشارات متخصصان منتشر کرده است. این کتاب درباره فنگ شویی است.

درباره کتاب فنگ شویی

ریشه فنگ‌ شویی در فرهنگ چینی است اما به این معنا نیست که خانه پر از نمادهای چینی باشد. فقط فلسفه‌ آن را بدانید و درک کنید چه چیزهایی برای شما معنای خاصی دارند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

این موضوع در شرق شروع شد و رشد کرد که چیدمان اتاق در احساسات و حالات روحی فرد تاثیر مستقیم دارد هرچند غرب این را خرافه می‌داند اما روان‌شناسان هم تایید می‌کنند که رنگ‌ها در احساسات تاثیر مستقیم دارند. این کتاب به شما اصول ساده فنگ شویی را یاد می‌دهد.

خواندن کتاب فنگ شویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کینم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به دنبال آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فنگ شویی

اگر کارمند هستیم می‌توانیم یک عدد لیمو را با خود سر کار ببریم و داخل کشوی میز قرار دهیم تا باعث دفع انرژی‌های منفی و بازگشت آرامش در محل کار شود و اگر راننده هستیم می‌توانیم یک عدد لیمو را در ماشین قرار دهیم و اگر شغل سیاری داریم یک عدد لیمو را در کیف سر دوشی خود قرار دهیم و تا شب آن لیمو داخل کیف همراه ما باشد تابا آرامش به کارهای خود برسیم. در اینجا باید یادآور شوم که لیمو را صبح همراه خود سر کار می‌بریم و شب هنگاِم برگشت به خانه باید آن را دور بیندازیم.

براساس علم فنگ شویی ناحیهٔ شمال شرقِ بنا انرژی‌های بسیار قدرتمندی با سرعت حرکتی بالا دارد. شمال شرق بنا برای افزایش علم و دانش بسیار مناسب است. اگر در خانهٔ خود فردی در حال تحصیل دارید و (البته قابل توجه پشت کنکوری‌های عزیز و دانشجویان محترم ) بهتر است این ناحیه از بنا را به او تخصیص دهید. این ناحیه برای مطالعه و درس خواندن بسیار مناسب است و به فرد این امکان را می‌دهد که با انرژی بیشتری بتواند به آموختن علم و دانش بپردازد. این ناحیه بیشتر از همه کوچک‌ترین اولاد ذکور خانواده را هم تحت تأثیرخود قرار می‌دهد. بهترین وسایل برای تقویت این ناحیه استفاده از کریستال و قفسه‌های کتاب با درهای شیشه‌ای و میز مطالعه و تصاویری در رابطه با علم و دانش است. ضعف ناحیهٔ شمال شرق در یک بنا می‌تواند تأثیر منفی روی تحصیل داشته باشد و انرژی درس خواندن دانش آموزان را کم رنگ‌تر کند، اگر مایل هستید فرزندانتان هوش و حواس بیشتری داشته باشند از رنگ قرمز در این ناحیه استفاده کنید و یا از دکوری های قرمز و نارنجی استفاده کنید. مقابل میز مطالعه نباید دیوار باشد، بهتر است دیوار پشتش باشد. اگر دیوار روبه رو باشد مثل این است که مانعی جلوی پیشرفت و ترقی شما را گرفته باشد. اگر دقت کنید حس خواهید کرد که آدم چقدر زود کلافه و خسته می‌شود. ترجیحاً میز باید روبه روی در ورودی باشد، جوری که مسلط به اتاق باشید حتی اگر نمی‌شود جای میز را تغییر دهید و یا حداقل یک آینه روی میز بگذارید که در ورودی را ببینید. مطلب بعدی مرتب بودن روی میز است. به هم ریختگی روی میز ما را دچار حس گیجی می‌کند، پس نظم وترتیب روی میز را در اولویت قرار دهید.

در فنگ شویی جهت‌ها بسیار مهم هستند، هر جهتی از ویژگی خاص برخوردار است. مثلاً برای طراحی یک خانه پیشنهاد فنگ شویی برای قرارگیری آشپزخانه، اتاق و پذیرایی ... بر اساس این جهاد است که متفاوت با دانسته‌های ما نیست ولی در رابطه با هر موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است حالا در مورد میز مطالعه و کار نیز این جهات را اعمال می‌کند. که مثلاً چه چیزی را در کجای میز قرار بدهیم تا با دیدن آنها حواسمان پرت نشود. وسط میز مطالعه مهم‌ترین جای میز است: مرکز نیرو؛ پس اگر روی میز کامپیوتر هست حتماً باید در وسط میز قرار گیرد و یا هر چیز دیگری که مربوط به کار و مطالعه‌تان می‌شود. یکی از مسائل مهم هنگام مطالعه و کار حفظ خونسردی و آرامش است. در فنگ شویی جهت چپ نشان دهندهٔ خونسردی و شجاعت است؛ بهترآن است که ترجیحاً یک تمثال مذهبی یا کارت پستال از طبیعت در این بخش قرار داده بشود. سمت راست هم به توجه و ارتباطات مرتبط است؛ ترجیحاً در این سمت یک کرهٔ زمین و چند شاخه گل قرار بدهید.کرهٔ زمین به شما تلقین می‌دهد که شما طالب مشتریان زیادی هستید و خواستار موفقیت در همهٔ نقاط هستید و این حس ناخودآگاه در شما تقویت می‌شود. از آنجایی که کامپیوتر یکی ازمهم‌ترین ابزار کارومطالعه بوده و از منابع تجارت محسوب می‌شود باید سعی کنیم همیشه صفحهٔ آن را تمیز نگه داریم. این کار اولین تأثیر مثبت را روی خود ما می‌گذارد.

نظرات کاربران

Banoo Anahita
۱۴۰۰/۰۷/۰۲

تخفیف بزنین آدم بتونه بخره

evenstar
۱۴۰۰/۰۶/۱۶

بااین قیمت چ خبرتونههههه

Shahrad
۱۴۰۱/۱۲/۰۱

اینکه هر کس هر چیزی که حس خوب بهش میده رو بعنوان عنصر فنگ شویی تجویز کنه به این و اون اسمش فنگ شویی نیست ، فنگ شویی حکمتی چند هزار ساله ست و خواستگاهش چین هست ، این خانم

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

حجم

۱۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

قیمت:
۹۷,۰۰۰
تومان