دانلود و خرید کتاب هزینه ها را درز نگیرید رابرت کیوساکی ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هزینه ها را درز نگیرید

کتاب هزینه ها را درز نگیرید نوشتۀ رابرت کیوساکی است. این کتاب شامل مطالبی جذاب و کمتر شنیده شده در امور مالی از هزینه‌کردن به‌جای صرفه‌جویی تا ضرورت توجه به پول، تنوع بخشیدن به سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌سازی ثروت و ... می‌باشد. به طوری که می‌توان برای هر یک از این سرفصل‌ها یک کتاب جداگانه تدوین نمود.

درباره کتاب هزینه ها را درز نگیرید

هنگامی‌که شما رانندگی می‌کنید، لزومی ندارد که حتماً یک مکانیک و یا مهندس خبره باشید، صرف اینکه روش راندن ماشین را بدانید برای رسیدن به مقصد کافی است. اما در دنیای پول، سرمایه‌گذاری و تجارت، شما به‌صورت دقیق باید باارزش واقعی دارایی و بدهی خوب آشنا باشید تا بتوانید در دنیای پرتلاطم اقتصادی، کشتی سرمایه‌گذاری خود را به ساحل امن برسانید. از طرفی در مسیر پول‌سازی شما باید تواضعی مثال‌زدنی در کشف، آموزش و یادگیری مهارت‌های به‌روز مالی و سرمایه‌گذاری داشته باشید تا قادر باشید در تندبادهای مالی سربلند و پیروز بمانید. رابرت و کیم کیوساکی دو نویسنده و کارآفرین مطرح نیز در شرکت پدر پول‌دار برای نیل به این هدف دست‌به‌کار شده‌اند و با ارائه مجموعه مقالاتی کاملاً کاربردی و مطابق با نیاز روز جامعه سرمایه‌گذاری تمام سعی خود را در جهت ارتقاء سواد مالی کرده‌اند.

خواندن کتاب هزینه ها را درز نگیرید را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب هزینه ها را درز نگیرید برای افرادی که دوست دارند شناخت بیشتری درمورد آشفتگی های زندگی داشته باشند مناسب است.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی در سال ۱۹۴۷ در هاوایی به دنیا آمد. او اقتصاددان، سرمایه‌گذار و نویسندة ژاپنی - آمریکایی است و در خانواده‌ای تحصیل‌کرده و مرفه بزرگ شد. کیوساکی بعد از تمام کردن مقطع دبیرستان برای ادامه تحصیل به نیویورک رفت و با عنوان افسری در سال ۱۹۶۹ در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد. رابرت کیوساکی در سال ۱۹۹۴ با کیم کیوساکی ازدواج کرد.

او پس از تمام کردن دوره دانشگاه برای مدتی به ارتش رفت. او برای مدت کوتاهی در ارتش آمریکا خدمت کرد. او در سال ۱۹۷۷ بعد از تمام شدن جنگ آمریکا و ویتنام تصمیم گرفت از ارتش جدا شود و کسب‌وکار خودش را راه‌اندازی کند. تولید کیف پول مردانه اولین تجربة رابرت کیوساکی در این زمینه بود. اگرچه در ابتدا فروش چشم‌گیری نداشت اما پس از چندی، شرکت او معروف شد و سود چندمیلیون‌دلاری را تجربه کرد. اگرچه محصولات شرکت کیوساکی بسیار موردتوجه مجلات مطرح مانند ساکسز مگزین قرار گرفت، اما در نهایت این شرکت ورشکسته شد.

نویسندۀ کتاب پرفروش جوان و پول‌دار بازنشسته شوید، بعد از اولین تجربۀ شکست خود تصمیم گرفت شانس خودش را این بار در تجارت خرده‌فروشی امتحان کند. او در دومین شرکت خود به تجارت پوشاک مشغول بود. اما تلاش‌های او باز نتیجه‌ای در بر نداشت و او برای بار دوم ورشکست شد.

بخش‌هایی از کتاب هزینه ها را درز نگیرید

در مشاغل کثیف، من یک پاک‌کننده مخزن سپتیک بسیار موفق، یک میلیونر را به یاد دارم که رمز موفقیت خود را به من گفت: وی گفت: "من به اطراف نگاه کردم تا ببینم بقیه به کجا می‌روند: " و سپس من به راه مخالف رفتم. بعد من در کارم خوب شدم. سپس من شروع به پیشرفت کردم؛ و یک روز، فهمیدم که علاقه زیادی به ریشخند دیگران دارم. " من همان داستان ابتدایی را از جوشکاران، لوله‌کش‌ها، نجارها، برق، متخصصان تهویه مطبوع، صدها نفر از تجار ماهر دیگر که فرصت را دنبال می‌کردند - نه اشتیاق - شنیده‌ام و در نتیجه پیشرفت کرده‌اند. واقعیت بازار کار فعلی را در نظر بگیرید در حال حاضر، میلیون‌ها نفر از افراد دارای مدرک و دیپلم هستند برای یک شغل و فرصت محدود با هم رقابت می‌کنند که جامعه آنها را "شغل خوب" می‌نامد. در همین حال، کارفرمایان در تلاش‌اند تا تقریباً ۵٫۸ میلیون شغل را که هیچ‌کس برای انجام آنها آموزش ندیده است، پر کند. این شکاف مهارتی است، واقعی است و علت آن در واقع بسیار ساده است: وقتی مردم علاقه خود را دنبال می‌کنند، انواع فرصت‌هایی را که حتی نمی‌دانستند را از دست می‌دهند. وقتی ۱۶ ساله بودم می‌خواستم دنبال پدربزرگم بروم. او یک تاجر ماهر بود که می‌توانست بدون طرح اولیه خانه‌ای را بسازد. این علاقه من بود و سال‌ها آن را دنبال کردم. من تمام کلاس‌های مهارتی را در مدرسه شرکت کردم، تمام تلاشم را کردم تا دانش و مهارتی را که به‌راحتی به پدربزرگم رسیده است، کسب کنم. متأسفانه، ژن مفید مغلوب است. این دقیقاً ازروی من پرید و من برای غلبه بر کمبودهایم سخت مبارزه کردم؛ اما من نتوانستم من یکی از آن شرکت‌کنندگان در امریکن ایدل بودم که معتقد بودم علاقه او برای اطمینان از موفقیت کافی است.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

فرهنگ
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

فاصله قیمت چاپی با الکترونیک زیاد نیست،

کاربر ۸۱۸۸۴۹
۱۴۰۰/۱۱/۰۹

خیلی بد ترجمه شده!!!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
مشکلات من در مدرسه از زمانی شروع شد که محتوایی را که معلمان در ذهنم می‌ریختند دوست نداشتم.
کاربر ۲۸۵۴۸۰۴

حجم

۶۳۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۶۳۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان