دانلود و خرید کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟ رابرت کیوساکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟ اثر رابرت کیوساکی

کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟

معرفی کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟

کتاب الکترونیکی «چگونه نیاکان خوبی باشیم؟» نوشتهٔ رابرت کیوساکی با ترجمهٔ ابوالفضل طاهریان ریزی در انتشارات طاهریان به چاپ رسیده است. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید. چگونه نیاکان خوبی باشیم؟ مجموعه‌ای است از سخنان و گفته‌های آموزنده‌ٔ رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی که راه و رسم موفقیت در زندگی کاری را آموزش می‌دهند و راهکارهایی برای کسب درآمد بیشتر یا پیدا کردن و راه انداختن شغلی جدید پیش روی شما می‌گذارند. یکی از این ظلم‌های بارز ما به آیندگان تلاش نکردن برای بالا بردن سواد و هوش مالی است که آیندگان و فرزندان ما میراث‌دار آن خواهند بود. اگر این نوار ناکامی در امور مالی را در همین لحظه و در همین جا قطع کنیم شاید بتوانیم نیاکان خوبی باشیم. کیوساکی نویسنده پرفروش کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول است که برای شش سال موفق شد در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشت.

درباره کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟

وقت آن رسیده که بشریت به یک حقیقت آزاردهنده اعتراف کند: ما آینده را استعمار کردیم. نسل‌های آینده اینجا نیستند تا برای تاراج میراث‌شان مبارزه کنند. آن‌ها نمی‌توانند مثل یک مدافع حقوق زنان جلوی اسب پادشاه بپرند یا مثل یک فعال حقوق مدنی در یک نشست ظاهر بشوند یا مانند ماهاتما گاندی برای مبارزه طلبیدن استعمارگران رژه نمک بروند. آن‌ها هیچ‌گونه حقوق سیاسی و یا نماینده‌ای ندارند؛ آن‌ها هیچ تأثیری در بازار ندارند. اکثریت نسل‌های آینده بدون قدرت تسلیم شده‌اند.

رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی در این اثر نکات و مطالبی کاربردی فراوانی را با هدف ارتقاء هوش مالی از منظری تازه بیان کرده‌اند و امید دارند که این آموزه‌ها برای نسل‌های بعدی نیز به جا بماند.

عناوین فصل‌های این کتاب به شرح زیر است:

فصل 1: اسرار ثروت

فصل 2: چرا من یک سرمایه‌دار هستم؟

فصل 3: اشتباه بزرگ نسل هزارۀ پول

فصل 4: سه دلیل برای سخت ماندن روحیۀ کارآفرینی

فصل 5: بیایید کودکان را کارآفرین بار بیاوریم

فصل 6: چگونه کسب و کاری را ایجاد کنیم که 100 سال دوام بیاورد؟

فصل 7: از خود (و پول خود محافظت کنید)

فصل 8: چگونه می‌توان در تجارت موفق بود؟

فصل 9: ثروتمندان می‌دانند چگونه قانونی پول چاپ کنند، شما هم می‌توانید

فصل 10: نیاز به سرعت در عصر اطلاعات

کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟ را به چه کسانی مناسب پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی است که تمایل دارند راه جدیدی برای ادامهٔ مسیر شغلی و حرفه‌ای خود پیدا کنند و درآمد خود را بهبود ببخشند.

درباره رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی

کسب‌وکار این سرمایه‌گذار ژاپنی - آمریکایی از سال ۱۹۸۵ با تأسیس یک شرکت آموزش بین‌المللی شروع شد که در آن به ده‌ها هزار دانشجو در سرتاسر دنیا، دروس تجارت و سرمایه‌گذاری را یاد می‌داد. رابرت در سال ۱۹۹۴ شرکت خود را فروخت و از راه سرمایه‌گذاری‌هایش توانست در سن ۴۷ سالگی بازنشسته شود. کیم کیوساکی یک تاجر و سرمایه‌گذار آمریکایی‌ست که به همراه همسر خود رابرت کیوساکی چندین شرکت را تأسیس کردند. او فعالیت تجاری خود را در زمینه تبلیغات شروع کرد و به‌تدریج به کارآفرینی رو آورد. او نخستین کار خود را در سال ۱۹۸۴ راه‌اندازی کرد و سپس به همراه شوهرش رابرت، چندین شرکت تجاری را تأسیس کردند. بعد از آن، کیم تجربه‌های متفاوتی را پشت سر گذراند و تلاش بیشتری برای سرمایه‌گذاری و استقلال مالی خود کرد. حتی در این میان کتاب‌های گوناگونی را نوشت تا تجربه‌های خود را به دیگران انتقال دهد. آثاری همچون «زمان رشد فرارسیده است دختر» که با استقبال بسیاری نیز مواجه شد.

کیم کیوساکی به عنوان مربی، سرمایه‌گذار و کارآفرین فعالیت می‌کند، موفق شده است با دیدگاه‌های خود به ده‌ها میلیون انسان در دنیا کمک کند. او معتقد است که بسیاری از توصیه‌های قدیمی دیگر منسوخ شده‌اند و نمی‌توان با سخنانی همچون پس‌انداز کردن پول، داشتن شغل خوب و سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت و... ثروتمند شد. از این رو باید ابزارها و تکنیک‌های مالی خود را در دنیای پرسرعت و پررقابت امروز تغییر داد. کتاب پدر پولدار و پدر بی‌پول رابرت کیوساکی یکی از آثار مهم و پرطرفداری‌ است که توانست برای دو سال پی در پی، اثر نخست کتاب‌های مالی USA Today شود و به عنوان سومین کتاب پرفروش تاریخ در زمینه تخصصی خودش قرار بگیرد. به همین دلیل کیوساکی در سال ۲۰۰۵ به عنوان یکی از ۲۵ نویسنده برتر سایت آمازون انتخاب شد.

بخشی از کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟

من قبلاً در مورد خطوط هوایی و اینکه چگونه ترس از Covid-۱۹ باعث ناآرامی‌های باورنکردنی در این صنعت می‌شود صحبت کردم. من دوست ندارم آن را بگویم، اما من معتقدم که ما شاهد ناآرامی‌های سیاسی و اجتماعی بیشتری خواهیم بود. در جهان پیشرفته نوسانات زیادی وجود دارد و این بدان معنی است که برای طلا خوب است.

این شامل تورم بیش از حد است که در آن طلا نیز عملکرد فوق‌العاده خوبی دارد. این نتیجه زمانی حاصل می‌شود که اعتماد به دلار و کل سیستم اقتصادی را از دست دهید؛ بنابراین متأسفانه انتظار دارم تورمی دیوانه‌وار را می‌بینم. من انتظار دارم که اوضاع بدتر از این نشود و این به ویژه در مورد ارزهای فیات بیشتر صدق می‌کند.

باز هم، راه‌حل من داشتن دارایی‌های سخت است. من و جورج هم اکنون این کالاها را دوست داریم. ما فکر می‌کنیم که آنها در آینده ارزش بسیار خوبی ارائه می‌دهند. علاوه بر این، ما چیزهایی مانند کشاورزی، نفت، مس و اورانیوم را دوست داریم. من نمی‌دانم چگونه می‌توانید طلا و نقره را که بیش از ۵۰۰۰ سال ارزش خود را حفظ کرده‌اند، کنار بگذارید. بیت کوین بسیار جالب است زیرا بسیاری از مردم در سراسر جهان، از جمله چین و ونزوئلا، جایی که اعتماد خود را به سیستم‌های مالی خود از دست داده‌اند، آن را پذیرفته‌اند. نکته جالب در مورد بیت کوین این است که شما تعداد مشخصی از واحدها را ۲۱ میلیون واحد بدست آورده‌اید و من می‌گویم که تعداد واحدهای شما کمتر و کمتر خواهد بود زیرا مردم همیشه آنها را از دست می‌دهند. این عالی است زیرا در آنجا که مقدار مشخصی از دارایی وجود دارد و دارایی فیک وجود ندارد.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۱۰۰۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان