دانلود و خرید کتاب برترین فناوری های داروسازی و پزشکی حسین رستگار
کتاب برترین فناوری های داروسازی و پزشکی اثر حسین رستگار

کتاب برترین فناوری های داروسازی و پزشکی

انتشارات:رویان پژوه
امتیاز:
۳.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب برترین فناوری های داروسازی و پزشکی

برترین فناوری های داروسازی و پزشکی نوشته حسین رستگار و مهدی طاهریان، یکی از کتاب‌های عمومی فناوری پزشکی و داروسازی انتشارات رویان‌پژوه است.

انتشارات رویان‌پژوه به عنوان یکی از فعال‌ترین ناشران حوزۀ پزشکی ایران، همواره تلاش خود را در مسیر پیروی از آخرین تحولات و دستاوردهای علمی در جهان و رعایت معیارهای شناخته شده جهانی در تولید آثار برجسته علوم پزشکی به ویژه در حوزۀ دندان‌پزشکی معطوف ساخته است. این انتشارات تاکنون توانسه است عنوان غرفه برتر بخش ناشران دانشگاهی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سال ۹۷، لوح بیست و سومین دوره کتاب سال دانشگاهی از دانشگاه تهران، جایزه کتاب فصل سال ۹۱، بیست و هفتمین دوره کتاب فصل سال ۹۲، جایزه کتاب برتر دانشگاهی اصول و مبانی کاربردی در ساخت پروتـز کامل در بیست و هفتمین دوره کتاب سال دانشگاهی ۹۷، جایزه کتاب برتر دانشگاهی دندان‌پزشکی کودک و نوجوان مک دونالد ۲۰۱۶ و ده‌ها لوح تقدیر دیگر را در حوزه چاپ و نشر دریافت کند.خواندن این کتاب به تمامی افراد نیاز به درمان ارتودنسی پیشنهاد می‌شود.

خواندن کتاب برترین فناوری های داروسازی و پزشکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان پزشکی و داروسازی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب برترین فناوری های داروسازی و پزشکی

پزشکی در قرن بیستم شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در کنترل بیماری‌های عفونی، روشهای جراحی و بهداشت همگانی بوده که منجر به افزایش طول عمر و امید به زندگی شده است. با این حال هنوز بیماری‌های زیادی همچون سرطان، ایدز و بیماری‌های غیر واگیر مزمن وجود دارد که درمان قابل قبولی برای آنها وجود ندارد و بار زیادی بر نظام‌های سلامت تحمیل می‌کنند. با توجه به پیچیدگی این بیماری‌ها، انجام پژوهش‌ها برای شناخت و درمان آنها مستلزم اجرای مطالعات کلان و تعاملات بین رشته‌ای است. از این رو، هدایت صحیح ظرفیت‌های نیروی انسانی و منابع مالی در فرایندهای پژوهشی امری پیچیده و مستلزم داشتن برنامه‌های توسعه بر اساس شواهد علمی است.

 ایجاد فناوری‌های جدید تشخیصی و درمانی نه تنها منجر به ارتقای سلامت می‌شوند، بلکه فرصتی برای توسعه اقتصادی جوامع نیز به شمار می‌آیند. پیشبینی میشود در سالهای آینده بازار مرتبط با تکنولوژیهای نوین زیست‌پزشکی و به ویژه روشهای ترمیم بافت رشد بسیار سریعی داشته باشد و در کنار فناوری اطلاعات و صنایع الکترونیک سهم مهمی از اقتصاد دانش‌بنیان را تشکیل دهد و بنابراین فرصت ایده‌آلی برای سرمایه‌گذاری اقتصادی به شمار می‌آیند.

در این مجموعه سیر پژوهش و فناوری در چند حوزه کلیدی از علوم پزشکی رصد شده است تا بر اساس آن الگوی پیشرفت در سالهای آینده پیش‌بینی شود. امید است اطلاعات ارائه شده بتواند مبنایی علمی برای پژوهشگران، فناوران و نهادهای سیاستگذاری علمی کشور برای تعیین اولویتها و هدایت صحیح فرایندها فراهم نماید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۱۴ صفحه

حجم

۱۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۱۴ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان