دانلود و خرید کتاب کیک های فضایی فیلیپ ریو ترجمه مهرنوش نصوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کیک های فضایی

کتاب کیک های فضایی داستانی از فیلیپ ریو با تصویرگری سارا مک‌اینتایر و ترجمه مهرنوش نصوری است. این داستان از مجموعه داستان‌های نه چندان غیرممکن انتخاب شده است و ماجرای 

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب کیک های فضایی

حدس می‌زنم شما هم با من هم عقیده‌اید که آدم‌ها هستند که باید کیک‌ها را بخورند، نه اینکه کیک‌ها بیایند سراغ آدم‌ها. مگر نه؟ 

این دقیقا همان چیزی بود که برای آسترا اتفاق افتاد. آسترا و خانواده‌اش سفر می‌کردند. آن‌ها داشتند برای یک سفر خیلی طولانی آماده می‌شدند. قرار بود با یک سفینه فضایی به نودنیا بروند و آنجا در یک خانه بزرگ و زیبا زندگی کنند. قرار بود در سفینه بخوابند که سفر صد و نود و نه ساله‌شان، آنقدرها اذیتشان نکند. ولی خب، همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش نرفت! به سفینه فضایی آن‌ها حمله شد. فکر می‌کند چه کسی حمله کرده باشد خوب است؟ 

بله، درست است! کیک های فضاییکیک فنجانی‌های قاتل، کیک‌های باتنبرگ دیوانه و مافین‌های غارت گر شیطان‌های کیکی شکلی که زندانی شده‌اند! حالا هم در این شرایط همه چیز به آسترا و دوست رباتش، پیل بیم، بستگی دارد که جلوی آن‌ها را بگیرند! آنهم قبل از اینکه سفینه نابودش شود!

کتاب کیک های فضایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کیک های فضایی داستانی جذاب برای تمام کودکان و نوجوانانی دارد که دوست دارند در یک کتاب ماجراجویانه و بامزه غرق شوند یا به فضا سفر کنند و حسابی خوش بگذرانند.

نظرات کاربران

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۵/۲۳

یه کتاب خیلی خفن و باحال برای کسایی که عاشق ماجراجویی هستن😃💛✌

Fateme Hosna
۱۴۰۱/۰۱/۲۷

عالی🥰 اگر ماجراجو هستید بخوانید 💯

miss_yalda
۱۴۰۳/۰۱/۲۴

خیلی کتاب قشنگی بود. پر از خیال پردازی و ماجراجویی اونم از نوع فضایی، عالی برای بچه‌ها و بزرگترها! تصاویر هم که جذابیت داستان رو دو برابر کرده بودن. بازم از این نویسنده و از این سری کتاب‌ها، خواهم خوند

Aten Daneshvar
۱۴۰۰/۰۹/۰۲

کتاب با داستانی تخیلی و عالی برای تخیلات کودکانه ، بسیار زیبا و دلنشین و جذاب

hosna
۱۴۰۰/۰۵/۱۰

درباره یک دختر فضا نورده خیلی کتاب جالب و جذابی هست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۳۴,۴۰۰
تومان