دانلود و خرید کتاب روانشناسی سایبری کنت ال. نورمن ترجمه فاطمه وحدت‌نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی سایبری اثر کنت ال. نورمن

کتاب روانشناسی سایبری

انتشارات:نشر آسیم
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روانشناسی سایبری

کتاب روانشناسی سایبری اثری از کنت ال نورمن است که با ترجمه فاطمه وحدت‌نیا در نشر آسیم به چاپ رسیده است. این کتاب در زمینه تعامل انسان و کامپیوتر نوشته شده است.  

درباره کتاب روانشناسی سایبری

روانشناسی سایبری یا Cyberpsychology یکی از زمینه‌های علم روانشناسی است که به نحوه تعامل انسان و کامپیوتر می‌پردازد. به عبارت بهتر می‌توان بیان کرد که روانشناسی سایبر همه جنبه‌های رفتار و افکار انسانی را مورد بررسی قرار می‌دهد. تاثیری که محیط و فضای مجازی، کامپیوترها و فناوری بر انسان‌ها می‌گذارند در یک شاخه علمی به نام روانشناسی سایبر بررسی می‌شود. چرا اهمیت دارد که در این زمینه بدانیم؟

می‌توان گفت که کامپیوترها تقریبا در همه فعالیت‌های انسانی نفوذ کرده‌اند. دنیای مدرن و انسان‌هایی که در دنیای مدرن زندگی می‌کنند، زندگی خود را بدون حضور کامپیوترها و اینترنت نمی‌توانند تصور کنند. رفتارهای انسانی، از اساسی‌ترین تعاملات حسی حرکتی تا پیچیده‌ترین فرایندهای شناختی و اجتماعی، همه و همه تحت تاثیر کامپیوترها هستند. 

کنت ال نورمن در کتاب روانشناسی سایبری، شرح مختصری از تاریخچه روانشناسی و کامپیوترها بیان می‌کند و در ادامه به مقایسه دستگاه عصبی انسان و مجموعه مدارهای یک کامپیوتر می‌پردازد. قرار نیست در این کتاب فقط به نحوه استفاده و تعامل بپردازیم بلکه در موضوع عمیق می‌شویم و درباره نحوه تفکر آدم‌هایی می‌خوانیم که از کامپیوتر استفاده می‌کنند. 

کتاب روانشناسی سایبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب روانشناسی سایبری را به تمام علاقه‌مندان به تکنولوژی و همچنین دوست‌داران مطالعات روانشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کنت ال نورمن

کنت ال. نورمن روانشناس شناختی و متخصص خشونت رایانه‌ای اهل آمریکا است. او تحصیلاتش را در سال ۱۹۶۹ در دانشگاه South Methodist به پایان رساند و دکترای خود را در رشته روانشناسی تجربی از دانشگاه آیووا در سال ۱۹۷۳ گرفت. او مدتی را به عنوان دانشیار روانشناسی در دانشگاه مریلند، کالج پارک فعالیت می‌کرد و در ژانویه ۲۰۱۸ بازنشسته شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۵۸۴ صفحه

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۵۸۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان