دانلود و خرید کتاب سیر تا پیاز پی وی سی حسین اعتدالی حبیب‌آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیر تا پیاز پی وی سی اثر حسین اعتدالی حبیب‌آبادی

کتاب سیر تا پیاز پی وی سی

انتشارات:نشر گنجور
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سیر تا پیاز پی وی سی

کتاب سیر تا پیاز پی وی سی نوشته حسین اعتدالی حبیب‌آبادی است. کتاب سیر تا پیاز پی وی سی را انتشارات گنجور منتشر کرده است.

درباره کتاب سیر تا پیاز پی وی سی

فرقی نمی‌کند صاحب يک مغازه، خانه، کارخانه يا يک ويلای مجلل باشید يا حتی اگر سرمايه گذار، مهندس ساختمان و يا معمار هستید به هر حال از در و پنجره با اشکال مختلف استفاده خواهید نمود. بنابراين مواردی همچون امنیت، جلوگیری از هدر رفتن انرژی، زيبايی و کارآيی مطرح خواهد شد.

امروزه يکی از مشکلات عمده زندگی ماشینی و شهرنشینی، آلودگی صوتی و آلودگی هوا است که ناخودآگاه تأثیری شگرف بر سلامتی روح و جان ما می‌گذارد و اين تأثیرات بر روی سامانه عصبی ما به نحوی مؤثر است که بیدلیل، احساس خستگی و بی‌حوصلگی می‌کنیم. در‌ها و پنجره‌ها رابط بیرون و درون خانه‌هايمان هستند. آنان روشنايی و هوا را به داخل خانه‌هايمان هدايت می‌کنند و ما را در حالی که بیرون را نگاه می‌کنیم در برابر باد، باران، گرما، سرما و آلودگی‌ها محافظت می‌نمايند و آرامش و آسايش و نشاط را برای ما به ارمغان می‌آورند. سال‌هاست که به دلیل پايان پذير بودن منابع انرژی، صرفه‌جويی در مصرف آن مورد توجه جهانیان قرار گرفته و افزايش هزينه‌های انرژی تأثیر مداومی‌ در بازار به ويژه صنعت ساختمان داشته است.

يکی از اقدامات نسبتاً جديد در اين زمینه، تولید و ساخت درب و پنجره‌های UPVC است. ساخت درب و پنجره UPVC در سال ۱۹۶۰ میلادی در شهر دورتموند آلمان آغاز گرديد. با پیشرفت فناوری و افزايش هزينه‌های تولید درب و پنجره‌های چوبی، آهنی و آلومینیومی‌ استفاده از آنان به عنوان نسل چهارم اين محصولات رونق چشمگیری يافت. ويژگی‌های خاص اين ماده از جمله عايق مناسب حرارتی و برودتی و صوتی و صرفه‌جويی قابل توجه انرژی مصرفی در ساختمان (امروزه با بالا رفتن هزينه‌های سوخت و انرژی و ارائه مبحث ۱۹ ساختمان استفاده از درب و پنجره دو جداره امری مهم تلقی می‌شود که در اين میان درب و پنجره UPVCبا توجه به میزان عايقبندی بالا و همچنین آببندی خوب )وجود حفره‌های خالی داخل پروفیل( می‌تواند سهم بسزايی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد) با وجود پايداری و استحکام مکانیکی مناسب آن، در کنار کاربرد‌های زيست محیطی و امکان تولید در تیراژ بالا، عدم نیاز به تعمیرات بعدی، عدم اشتعال پذيری مشهود، حفاظت در برابر خوردگی، عدم تغییر شکل و بی‌نیازی به رنگ آمیزی دور‌ه‌ای که از جمله ويژگی‌های خاص اين نوع پنجره‌هاست موجبات توسعه و رونق بازار اين محصول را در شرايط آب و هوايی سخت فراهم نموده است. درب و پنجره‌های UPVC دارای ضريب امنیت بالايی می‌باشند که آن را مديون سه بخش پروفیل، ساختار تقويت شده و يراق نصب گشته بر روی آن‌ها هستند. پروفیل‌های UPVC به دلیل ساختار فیزيکی و بافت مولکولی خود به راحتی شکسته و پاره نمی‌شوند. در نتیجه شناخت پروفیل و مواد به کار رفته در آن از اهمیت شايانی برخوردار است. لذا با توجه به معدود کتاب‌هايی که در اين زمینه به زبان فارسی تألیف يا ترجمه شده است نویسنده تصمیم گرفتم که حداقل کتابی در مورد مواد اولیه اين نوع درب و پنجره ترجمه و تألیف کند تا راهگشای فعالان این صنعت باشد. 

خواندن کتاب سیر تا پیاز پی وی سی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان و علاقه‌مندان به شیمی و متالوژی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۰۲ صفحه

حجم

۱۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۰۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان