دانلود و خرید کتاب ترجمه الشموس الطالعه سیدحسین همدانی درودآبادی ترجمه محمدحسین نائیجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترجمه الشموس الطالعه اثر سیدحسین همدانی درودآبادی

کتاب ترجمه الشموس الطالعه

معرفی کتاب ترجمه الشموس الطالعه

ترجمه الشموس الطالعه، شرح زیارت جامعه کبیره اثر سیدحسین همدانی درودآبادی است.

این کتاب یکی از بهترین شروحی است که بر زیارت بسیار عظیم الشأن جامعه کبیره نگاشته شده، مؤلف گرانقدر این اثر فقیهی عارف و وارسته است که از دامن بزرگانی چون میرزای شیرازی و ملاحسین قلی همدانی سال ها خوشه های معرفت چیده و معارف بلند زیارت جامعه کبیره با استناد به آیات و روایات و براهین استوار شرح و تبیین کرده است. زیارت جامعه که می توان گفت به تعبیری مهمترین سند امام شناسی شیعه است و توسط امام معصوم انشاء شده و آشنایی با آن مورد تأکید فراوان معصومین علیهم السلام و بزرگان دین بوده است.

خواندن این اثر ارزشمند برای مخاطب آن، آشنایی با یک دوره از عمیق ترین معارف تشیع را به دنبال خواهد داشت و ضمن مؤلف ضمن بیانات خود به برخی از مهمترین شبهات اعتقادی نیز به خوبی و مستند و مستدل پاسخ گفته است.

ائمه بزرگوار شیعه (علیهم السلام ) پرتوی از انوار الهیه‌اند که شناخت کامل این پرتوها به جز از طریق ایشان ممکن نیست. زیارت جامعه کبیره از جمله پرتوهای نورانی است که مشتمل بر عالی ترین مضامینی است که در صفات ائمه اثنی عشر (علیهم السلام ) از طریق آن بزرگواران وارد شده است .

کتاب شریف شرح زیارت جامعه کبیره که ترجمه کتاب الشموس الطالعة فی الشرح الزیارة الجامعة الکبیرة نوشته عالم ربانی و عارف صمدانی مرحوم علامه سید حسین همدانی درود آبادی متوفی ۱۳۴۳ه‍ ق است که در نوع خود شرحی عمیق و علمی است و استاد گرامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد حسین نائیجی با قلم زیبای خود آن را به فارسی بازگردانیده است و ما در عصر کنونی که رویکرد جوانان عزیز ایران اسلامی را در پرتو انقلاب گهربار شیعی به زعامت امام راحل خمینی کبیر قدس سره و در سایه رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای دام ظله العالی به سوی مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) مشاهده می کنیم بر آن شدیم که با نشر این کتاب ارزنده ، راهی برگرفته از اندیشه فقیهان شیعه را در شناخت این انوار تابناک بر جوانان عزیزمان بگشاییم .

امید که با عنایت حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و دعای خیر شما خوانندگان عزیز بتوانیم در نشر معارف اهل بیت (علیهم السلام ) قدمی هر چند کوچک برداریم.

 خواندن کتاب ترجمه الشموس الطالعه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتب مذهبی و ادعیه مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۷۹ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۷۹ صفحه