دانلود و خرید کتاب سلام بر وحی سیدمهدی شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سلام بر وحی اثر سیدمهدی شجاعی

کتاب سلام بر وحی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سلام بر وحی

کتاب سلام بر وحی نوشته سید مهدی شجاعی است. کتاب سلام بر وحی داستانی دینی برای کودکان است تا با تاریخ اسلام بیشتر و بهتر آشنا شوند.

درباره کتاب سلام بر وحی 

مدینه در سکوتی سرد و سنگین فرو رفته است. اهالی مدینه، خسته از یک روز کار و تلاش، به خانه‌های خود رفته‌اند و آرام گرفته‌اند. ستاره‌ها آسمان را زینت داده‌اند. زمین از نور ملایم و کمرنگ ماه که مثل حریری نازک بر روی خانه‌های کوچک و گلی مدینه پهن شده، روشنی گرفته است. مدینه خاموش و ساکت است و تنها صدایی که در این وقت شب، به مدینه زندگی میبخشد، طنین گامهای استوار پیامبر است. او کم‌کم به خانه علی نزدیکتر می‌شود. پیامبر را دو نفر از یارانش همراهی می‌کنند. آنان نیز در اندیشه نگرانی پیامبر هستند. نه فقط آن دو، بلکه همه مسلمانان می‌دانند که پیامبر چقدر حسن و حسین را دوست دارد. همه می‌دانند که پیامبر از ناراحتی حسن و حسین ناراحت می‌شود و از خوشحالی آنها شادمان است. همه می‌دانند که عشق پیامبر به این دو، فقط محبت یک پدربزرگ به دو نوه زیبا و شیرین نیست. محبتی است خدایی، عشقی است پیامبرانه. همه مسلمانان می‌دانند که از این کار پیامبر هم باید پیروی کنند و حسن و حسین را دوست بدارند. 

این کتاب ماجرای دو پسر کوچک است که فرزندان دختر رسول خدا هستند و پیامبر آنها را بسیار دوست دارد. اما حسن(ع) و حسین (ع) بیمار شده‌اند و خانواده قرار است برای سلامتی‌شان روزه بگیرند.

خواندن کتاب سلام بر وحی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
عکس سیدمهدی شجاعی
سیدمهدی شجاعی
ایرانی

سید مهدی شجاعی نویسنده، رمان‌نویس، روزنامه‌نگار و فیلمنامه‌نویس فعال و مشهور ایرانی است. او در دوران نویسندگی خود بیشتر به داستان‌نویسی پرداخت و داستان‌های کوتاه و بلند زیادی در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان و همچنین ادبیات مذهبی نوشت. شجاعی در دوران کار حرفه‌ای خود به عنوان فیلمنامه‌نویس نیز فعالیت داشته و تاکنون از فیلمنامه‌های او در تلویزیون و سینما، چندین فیلم ساخته شده است. سیدمهدی شجاعی به دلیل نوشتن کتاب‌های برجسته‌ در زمینه‌های معنوی و اجتماعی نیز شهرت دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه