دانلود و خرید کتاب Eazy English for kids - kindergarten 1 ابوالفضل مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب Eazy English for kids - kindergarten 1 اثر ابوالفضل مقدم

کتاب Eazy English for kids - kindergarten 1

معرفی کتاب Eazy English for kids - kindergarten 1

کتاب Eazy English for kids - kindergarten 1 اثر ابوالفضل مقدم، آموزش زبان برای کودکان در سن مهد کودک با جدیدترین روش فونیکس که از متدهای پایدار و بسیار قابل انعطاف است.

این روش در بسیاری مراکز آموزش معتبر به عنوان تنها راه یادگیری زبان انگلیسی شناخته شده است، در این کتاب سعی شده با استفاده از تکنیک‌ها و بازی‌های مختلف کودک شما تشویق به آموزش زبان انگلیسی شود.فونیکس یعنی آموزش نقاشی و رنگ آمیزی، کاردستی، شعر و سرود به زبان انگلیسی است.

در واقع کودکان در یک محیط شاد و آموزنده بدون اینکه احساس خستگی کنند، زبان انگلیسی را اصولی و کاربری آموزش می‌بینند.

این آموزش مبتنی بر سیستمی همانند آموزش زبان مادری است. به همین دلیل برای کودکان شاد و جذاب بوده و خسته کننده نمی‌باشد. در تدریس زبان انگلیسی به روش فونیکس، همزمان ۴ مهارت صحبت کردن، گوش دادن، خواندن و نوشتن با هم به کودک آموزش داده می‌شود. برای این کار از وسایل کمک آموزشی، شعر و فیلم‌های آموزشی زبان خردسالان، کتاب کار، فلش کارت،کاردستی و … استفاده می‌شود.

اکثر والدین نگران این موضوع هستند که زبان‌آموز آن‌ها بعد از اتمام کلاس‌های مقدماتی فقط قادر به حفظ لغات بودند. ولی در این روش آموزش لغات و جملات در ذهن کودکان تثبیت می‌شود. آن‌ها به الطبع جمله می‌سازند و بدون هیچ الگویی بر اساس همان جمله‌ای که در کلاس آموزش دیده‌اند، فقط جای فعل و یا اسم را تغییر می‌دهند؛ همان طور که زبان مادری را بدون هیچ قواعد و الگویی استفاده می‌کنند.

سیستم فونیکس اولین بار توسط خانم Sue Lioyd مدرس مدرسه ابتدایی Suffolk انگلستان در اواخر سال ۱۹۷۰ ارایه شد. تمام شاگردان آن مدرسه پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کردند.

امروزه از این روش در اکثر مدارس عالی کشورهای پیشرفته دنیا استفاده می‌شود. در این سیستم ابتدا کودک در عوض حفظ کردن ۲۶ حرف الفبای انگلیسی که معمولا فرار و یادگیری آن سطحی و مشکل‌اند. ۴۲ صدای اصلی آن‌ها را توسط action ها و story های مربوط به هر حرف به خوبی یاد گرفته. سپس با شکل حروف و نوشتن آن آشنا می شوند که این شیوه باعث تثبیت مطالب به ذهن کودک می‌شود. بعد از آن، با ترکیب کردن حروف با هم کودک می‌تواند کلمات و بالطبع جملات را به سهولت بخواند و بنویسد.

همچنین در زمینه گفتاری و شنیداری کودک پیشرفت قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت در حقیقت یکی از ویژگی‌های مهم این روش در آموزش زبان انگلیسی به کودکان این است که این سیستم بر روی آواها تکیه دارد. در تصمیم گیری در مورد موضوعات مورد علاقه، به علایق و شخصیت زبان آموزان توجه کنید و بگذارید زبان آموز به شما در انتخاب کمک کند.

خواندن کتاب Eazy English for kids - kindergarten 1 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

والدین و معلمان آموزش زبان انگلیسی به خردسالان، مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

قیمت:
۱۲,۸۰۰
تومان