دانلود و خرید کتاب ربا بستنی می خواهد سلتانا زاکیا ترجمه فاریا جنیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ربا بستنی می خواهد اثر سلتانا زاکیا

کتاب ربا بستنی می خواهد

امتیاز:
۴.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ربا بستنی می خواهد

کتاب ربا بستنی می خواهد داستانی از سلتانا زاکیا با تصویرگری دیمان سرکار و ترجمه فاریا جنیدی است. این داستان که با متن دوزبانه فارسی انگلیسی منتشر شده است، ماجرای یک تصمیم مهم و تاثیرگذار را بیان می‌کند. 

ربا در خانه بود که صدای بستنی فروش را شنید! او بستنی‌های خوشمزه و رنگارنگی داشت و دهن ربا حسابی آب افتاد. ربا به سراغ مادرش رفت و از او خواهش کرد بهش پول بدهد تا بتواند برای خودش بستنی بخرد ولی مامان به او گفت، هروقت درس‌هایش را تمام کرد می‌تواند بستنی بخورد. بعد ربا به مادرش گفت که دفتر مشقش تمام شده. مامان به او پول داد تا به مغازه برود و برای خودش دفتر مشق و برای خانه، صابون بخرد. وقتی ربا بقیه پول را گرفت، تصمیم گرفت به بستنی فروشی برود و بستنی خوشمزه‌ای انتخاب کند اما یک جای کار می‌لنگید!

داستان ربا بستنی می‌خواهد هم به کودکان درستکاری و صداقت در امانت را می‌آموزد و هم به آن‌ها یاد می‌دهد در موقعیت‌هایی مانند موقعیتی که در داستان تصویر شده است، چطور برخورد کنند. همچنین متن دوزبانه آن به تقویت زبان انگلیسی کودک، کمک می‌کند. 

کتاب ربا بستنی می خواهد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید فرزندتان با خواندن یک داستان، زبان انگلیسی خود را تقویت کند، این کتاب، گزینه مناسبی برای شما است.

نظرات کاربران

کاربر ۱۹۱۷۱۸۶
۱۴۰۰/۰۷/۲۵

عالی بود

کاربر ۳۳۴۸۶۰۶
۱۴۰۰/۰۴/۱۳

تصاویر کودکانه زیبا. داستان دلنشین و دو زبانه بودن کتاب آن را بسیار جذاب نموده است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۱۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۳۷۶
تومان