دانلود و خرید کتاب الگوی آموزشی انگیزشی کلر مبتنی بر تکنولوژی و موبایل در یادگیری جمیله عمادی حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الگوی آموزشی انگیزشی کلر مبتنی بر تکنولوژی و موبایل در یادگیری اثر جمیله عمادی حیدری

کتاب الگوی آموزشی انگیزشی کلر مبتنی بر تکنولوژی و موبایل در یادگیری

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب الگوی آموزشی انگیزشی کلر مبتنی بر تکنولوژی و موبایل در یادگیری

کتاب الگوی آموزشی انگیزشی کلر مبتنی بر تکنولوژی و موبایل در یادگیری نوشته جمیله عمادی حیدری است. کتاب الگوی آموزشی انگیزشی کلر مبتنی بر تکنولوژی و موبایل در یادگیری، روش‌های نوین آموزش در عصر تکنولوژی را بررسی می‌کند.

درباره کتاب الگوی آموزشی انگیزشی کلر مبتنی بر تکنولوژی و موبایل در یادگیری

امروزه آموزش معنی و مفهوم جدیدی پیدا کرده است. مواد و وسایل آموزشی روز به روز تنوع بیشتری می‌یابند و همواره در حال تغییر و دگرگونی هستند و به اصطلاح »روزآمد و بهنگام« می‌شوند. ورود به عصر اطلاعات و رواج فناوری‌های مبتنی بر شبکه‌های جهانی و رایانه‌ها سبب پدید آمدن محیط‌های جدید یادگیری به شکل رسمی‌ و غیررسمی‌ شده است. اینترنت دنیایی از اطلاعات را پیش روی ما قرار داده است. ما در عصر ارتباطات و اطلاعات زندگی می‌کنیم با ورود دنیای دیجیتال، زندگی ما رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. به عبارتی این تغییرات فناورانه همه ابعاد فعالیت‌های بشری را در نوردیده است و حوزه‌های زندگی بشری را تحت تأثیر فناورانه قرار داده است. همان‌گونه که فناوری اطلاعات و ارتباطات در بسیاری از فرایند‌های کاری روزمره مانند بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، پست الکترونیک، دولت الکترونیک و... مورد استفاده قرار می‌گیرد، در حوزه آموزش نیز استفاده از این فناوری‌ها امری اجتنابناپذیر است. افراد در هر کجا که باشند می‌توانند آخرین اطلاعات مورد نیاز خود را در هر زمینه‌ای دریافت کنند. اما بی‌شک بیشترین تأثیر پدید آمدن فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی بر محیط‌های آموزشی بوده است. در سال‌های اخیر، فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات چنان موردپذیرش قرار گرفته‌اند که اکنون در هر جنبه از زندگی خصوصی و عمومی‌ ضروری به نظر می‌رسد. کاربرد فناوری‌های جدید اطلاعاتی و تغییرات سریع آن، موجب بروز تحولات بسیار در کلیه جنبه‌های یادگیری و آموزش شده است. در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات نظام‌های آموزشی از یک سو به بازاندیشی و بازسازی برنامه درسی برای سواد رایانه‌ای و از سوی دیگر، تجدید حیات و غنی‌سازی محیط یادگیری برای برقراری تعامل میان یاد گیرنده و منابع یادگیری ملزم می‌باشند. از این رو بازنگری در شیوه‌های سنتی تدریس و جایگزینی آن با شیوه‌های نو برای تجهیز یاد گیرنده به مهارت‌های شناختی ضرورت دارد. لذا استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دستیابی به هدف‌های «یادگیری باکیفیت برای همه» اجتناب ناپذیر است. 

کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش سبب شده است تا محیط آموزشی به سوی مجازی شدن سوق پیدا کند. با ظهور و گسترش اینترنت و شبکه‌های ارتباطی و اطلاعاتی این رسانه به عنوان یک مکمل جهت تأمین نیاز‌های اطلاعاتی و آموزش مورد استفاده قرار گرفته است و چهره آموزش سنتی و تعامل میان معلم و شاگرد را در تمام سطوح آن از پیش دبستانی تا دانشگاهی دگرگون نموده است. فراهم کردن وب سایت‌های اینترنتی و پایگاه‌های اطلاعاتی، کتابخانه‌ها را به یک محیط مجازی و دیجیتالی جهت تبادل اطلاعات تبدیل کرده است که نقش آموزشی آن بیش از پیش در این محیط نمایان می‌شود. باید توجه داشت که به وجود آمدن نیاز‌های گسترده و جدید در میان جوامع با ادامه استفاده از روش‌های سنتی نظام آموزشی قابل تأمین نیست. یادگیری مبتنی بر رایانه، یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعاتی، کلاس مجازی، کتابخانه‌های مجازی و... راه را برای پیدایی شیوه‌های نوین آموزش هموار ساخته است و در سطوح مختلف تحصیلی و در رشته‌های مختلف می‌توان از ابزار‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی چه به صورت مستقل و چه در کنار روش‌های سنتی استفاده کرد.  این کتاب سعی دارد الگوی کلر را با توجه به دنیای آموزشی جدید بررسی کند.

خواندن کتاب الگوی آموزشی انگیزشی کلر مبتنی بر تکنولوژی و موبایل در یادگیری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه آموزش پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان