دانلود و خرید کتاب قانون جذب رودسل کامرون ترجمه فائزه زارع زردینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قانون جذب

کتاب قانون جذب اثری از رودسل کامرون با ترجمه فائزه زارع زردینی است. این کتاب درباره موانعی صحبت می‌کند که در حین به کار بستن قانون جذب با آن روبه‌رو هستیم و راهکارهایی را به ما می‌دهد تا بر این موانع غلبه کنیم.

درباره کتاب قانون جذب

اگر شما از طرف‌داران قانون جذب باشید و تلاش کرده باشید تا آن را در مراحل مختلف زندگی‌تان به کار بسته باشید، با این سوالات روبه‌رو شده‌اید: چرا قانون جذب برای شما جواب نمی‌دهد؟ چگونه می‌توان از آن نتیجه گرفت؟ قانون جذب قرار است به ما کمک کند تا انرژی و فکر خود را روی چیزی که می‌خواهیم متمرکز کنیم و نتیجه‌ای را به دست بیاوریم که نیاز داریم. اما چه چیزی مانع ما است؟

رودسل کامرون در این کتاب به طور گسترده به بررسی همه موانعی می‌پردازد که در مسیر استفاده از قانون جذب پیش پای ما قرار می‌گیرند و برای تک تکشان راهکار ارائه می‌کند. هر بخش از کتاب، به بررسی یک چالش می‌پردازد و یک راه‌حل ارائه می‌کند. این کتاب که با زبانی ساده و روان نوشته شده است به شما کمک می‌کند تا مدت زمانی اندک، تمام مشکلات موجود در این مسیر را از میان بردارید و با قدرت رو به جلو حرکت کنید. 

کتاب قانون جذب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب قانون جذب را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند از این روش استفاده کنند و نتیجه آن را به چشم شاهد باشند. 

بخشی از کتاب قانون جذب

«دقیقاً همان چیزی را دریافت می‌کنیم که انتظارش را داریم.» جان هالند

درواقع شما می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید را به دست آورید؛ به همین سادگی به همین خوشمزگی. همانطور که قبلاً گفته شد چندین راهکار وجود دارند که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید از قانون جذب به بهترین شکل استفاده کنید. در اینجا نحوهٔ انجام دادن آن کارها آمده است:

تصمیم قاطعی بگیرید

مهم‌ترین قدم برای اینکه از قانون جذب به بهترین شکل استفاده کنید این است که تصمیم بگیرید که دقیقاً چه می‌خواهید و به دنبال چه چیزی هستید. ابتدا باید به آنچه که می‌خواهید خوب فکر کنید و سپس دید واضح و مشخصی از آن داشته باشید. فرقی نمی‌کند که چیز بزرگی می‌خواهید یا کوچک، به دنبال گرفتن بورسیهٔ تحصیلی هستید یا یافتن یک رژیم لاغری مناسب. در هر صورت باید کاملاً از چیزی که می‌خواهید مطمئن باشید.

پیش از شروع هر مسیری به سوی هدفتان، خوب به چیزی که می‌خواهید فکر کنید. برای مشخص کردن جنبه‌های مختلف هدف خود وقت بگذارید و به آرزوها، اهداف، امیدها، رؤیاها، نقاط قوت، موفقیت‌ها و مسیری که می‌خواهید در زندگیتان در پیش بگیرید خوب فکر کنید.

هنگامی که چیزی در زندگیتان می‌خواهید یا دوست دارید آن را به دست بیاورید، عمیقاً در آن تأمل کرده و تا حد امکان آن را برای خودتان خاص کنید. همهٔ جنبه‌های آن را در نظر گرفته و برای خودتان روشن کنید. مثلاً اگر هدفتان وزن کم کردن است، دقیقاً مشخص کنید که چقدر می‌خواهید وزن کم کنید. اگر به دنبال یافتن شغل خوبی هستید، دقیقاً مشخص کنید که تعریف شما از شغل خوب چیست و دوست دارید در چه طور صنعتی مشغول به کار شوید.

زمانی که دقیقاً جنبه‌های مختلف چیزی که می‌خواهید را روشن کنید، تصمیم قاطعی هم می‌گیرید و عمیقاً دربارهٔ چیزی که می‌خواهید به دست بیاورید، فکر می‌کنید. همانطور که باید اهداف خود را شفاف‌سازی کنید، باید دقیقاً این را هم بدانید که چرا چنین چیزی را می‌خواهید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه