دانلود کتاب صوتی رازهای فروش بیشتر با صدای نوید نوروزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهای فروش بیشتر اثر زیگ زیگلار

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهای فروش بیشتر

معرفی کتاب صوتی رازهای فروش بیشتر

کتاب صوتی رازهای فروش بیشتر نوشته زیگ زیگلار است که با صدای نوید نوروزی منتشر شده است. کتاب رازهای فروش بیشتر به شما کمک می‌کند کسب و کارتان را متحول کنید و موفقیت‌های خودتان را روز به روز بیشتر کنید.

درباره کتاب رازهای فروش بیشتر

کتاب صوتی رازهای فروش بیشتر به شما یاد می‌دهد چطور متقاعدکننده و حرفه‌ای عمل کنید تا مشتری‌ها حرف‌هایتان را باور کنند و با اعتماد به شما از شما خرید کنند.

زیگ زیگلار سخنران معروف بین‌المللی است. دوره من می‌توانم او در بیش از ۳۰۰۰ آموزشگاه تدریس می‌شود و صدها کمپانی و شرکت از سی‌دی‌ها، کتاب‌ها و فیلم‌های او برای انگیزه دادن به کارمندان خود استفاده می‌کنند. در سال ۱۹۹۹ زیگلار جایزه استاد تاثیر گذاری را توسط انجمن ملی سخنرانان دریافت کرد.

کتاب صوتی رازهای فروش بیشتر به شما یاد می‌دهد یک فروشنده حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد، چگونه رفتار می‌کند و چطور تصمیم می‌گیرد.. با این کتاب می‌توانید به بهترین الگوی رفتاری در فروش برسید و بعد از آن الگوی شخصی خودتان را پیدا کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. 

کتاب رازهای فروش بیشتر از شما یک فروشنده موفق می‌سازد که می‌توانید رقیبانتان را پشت سر بگذارید و بهترین تصمیم‌ها را در حوزه کاری خود بگیرید. این کتاب شما را به عنوان فروشنده راهنمایی می‌کند و کمک می‌کند بتوانید ذهن خریدار را بخوانید تا به او در تصمیم‌گیری کمک کنید. 

شنیدن کتاب رازهای فروش بیشتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در حوزه فروش فعالیت دارند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۴۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۴۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان