دانلود کتاب صوتی پینگ؛ نجات برکه‌ی عدن با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پینگ؛ نجات برکه‌ی عدن اثر استوارت ایوری گلد

دانلود و خرید کتاب صوتی پینگ؛ نجات برکه‌ی عدن

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پینگ؛ نجات برکه‌ی عدن

پینگ؛ نجات برکه‌ی عدن کتابی نوشته اِستوارت اَوری گُلد، حکایتی زیست‌محیطی درباره تغییرات اقلیمی و مسئولیت درونی ما در برابر جهان خارج است.

 درباره کتاب پینگ؛ نجات برکه‌ی عدن

در دنیای امروز که پر از گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و روابط سهل و آسان از طریق ارسال پیام‌های متنی، توییت و رسانه‌های اجتماعی است، جوّ خطرناکی بوجود آمده که با گفتگوی جمعی، در تضاد قرار گرفته است. گفتگوهایی که هم منطقی و هم معنادار هستند.

حالا که ما از هر نظر توسط بی‌مبالاتی رو به افزایشِ جهان الکترونیکی، در معرض تهدید قرار گرفته‌ایم، پینگ بنا به حکم ضرورت برمی‌گردد تا سفری را با خوانندگان به اشتراک بگذارد. سفری که در انجام آن، قلب و جریان درونی هدایت‌گرش بوده‌اند. او پیام مهمی را به همراه دارد، مبنی بر اینکه قوانین متوازن حاکم بر یک چیز، همان قوانینی هستند که همه چیزهای دیگر را در جهان ما هدایت می‌کنند.

انسان‌های باستان معتقد به وجود ارتباطی معنوی مابین انسان و طبیعت بودند و باور داشتند هر چیزی، در نظم طبیعی، جایگاهی دارد و یک چیز نمی¬تواند بدون دیگری موجود باشد. بدون تاریکی، نوری نیست. بدون سکوت، صدایی نیست. بدون سوال، جوابی نیست.

این کتاب، یک حکایت محیط‌زیستی در مورد تغییرات اقلیمی و مسئولیت درونی ما نسبت به جهان بیرون است.

پینگ قورباغه در سومین ماجراجویی خود، این بار در نقش یک مسافر بازگشته است. پینگ به دلیل عدم توازن روز افزونی که در برکه عدن مشاهده می‌کند بی‌قرار شده و وادار می‌شود تا بزرگترین سفر زندگی‌اش را طی کند: سفری برای کمک به متوازن ساختن دوباره جهان در مسیر تعادل.

کتاب پینگ؛ نجات برکه‌ی عدن، قطعا شما را برمی‌انگیزد تا در مورد جهان و جایگاه خود در این جهان بیاندیشند. این کتاب، حکایتی مسحورکننده و هشداردهنده، مناسب زمان ما و همه زمان‌ها است. 

شنیدن کتاب پینگ نجات برکه‌ی عدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه محیط زیست مخاطبان این کتابند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۱۰۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۱۰۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان