دانلود کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید با صدای کرامت رودساز + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید اثر استوارت ایوری گلد

دانلود و خرید کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

معرفی کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

کتاب صوتی پینگ؛ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید داستانی از استوارت اوری گلد است. این کتاب حکایتی در مورد سازگار کردن خود با تغییر و غلبه بر موانع دارد و از قورباغه‌ای به نام پینگ می‌گوید که باید برکه محل زندگی‌اش را به دلیل کم‌آبی و خشک شدن ترک کند.

نسخه صوتی این داستان را با ترجمه هنگامه خدابنده و صدای کرامت رودساز، معصومه عزیز محمدی و غلامرضا صادقی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی پینگ؛ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

پینگ، قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید، حکایتی است در مورد سازگاری پیدا کردن با تغییرات و غلبه کردن بر موانع. این داستان درباره قورباغه‌ای به نام پینگ است. پینگ توانایی خیلی زیادی در پریدن دارد. پرش‌های او تماشایی است. بقیه موجودات برکه حاضرند کارهایشان را رها کنند تا به دیدن پینگ بیایند و پرش‌های بلند او را ببینند. اما قورباغه متوجه چیزی می‌شود اما خیلی دیر.

برکه محل زندگی او، در حال خشکیدن است. «برکه عمق زیادی نداشت. در واقع، مدتی بود که عمق آن کاهش پیدا کرده بود. اما بیشتر کسانی که برکه، محل زندگی آنان به شمار می‌رفت، اهمیتی به این موضوع نمی‌دادند. برای آنها زندگی به هر ترتیب جریان داشت...» پینگ که این نشانه‌ها را نادیده گرفته بود و وسط گل و لای به جا مانده گیر کرده بود، تصمیم به تغییر محل زندگی‌اش گرفت. 

سفری که پینگ آغاز می‌کند پر از مشکلات ریز و درشت است. او در سفرش با یک جغد آشنا می‌شود که به او کمک می‌کند در مسیرش ثابت قدم باشد و هر مشکلی را به فرصتی برای یادگیری بدل می‌کند.

پینگ را می‌توان  تمثیلی دانست از تمام افرادی که با مشکلی در زندگی مواجه شده و نیازمند خطرپذیری هستند، یا کسانی که با چالش‌های ناشی از تغییر دست و پنجه نرم می‌کنند. یعنی به عبارت بهتر، پینگ تمثیلی از تمام ماست. داستان پینگ به خواننده جرات و جسارت می‌بخشد که خطرپذیری را در پیش بگیرد و نشان می‌دهد وقتی تصمیم به انجام جهش سرنوشت ساز خود بگیریم، درهای امکانات نامحدودی به رویمان باز می‌شود.

داستان پینگ، ماجرای یک مسافر است و هدف از آن بیدار کردن مسیر درون است. استوارت اوری گلد با این داستان نشان می‌دهد که هدف از زندگی و سفر زندگی، چیزیست بسیار فراتر از صرفا بقا داشتن. او از شما دعوت می‌کند مانند پینگِ قورباغه باشید! همانطور که او با اعمال قهرمانانه و بینش آگاهی‌بخشِ خود نشان می‌دهد روی فرصت‌هایی بپرید که در مقابلتان پدیدار می‌شود.

کتاب صوتی پینگ؛ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی پینگ؛ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید تجربه‌ای الهام‌بخش برای تمام کسانی است که دوست دارند با جرات و جسارت به جنگ مشکلات زندگی بروند و آن را طوری بسازند که لایقش هستند.

 درباره استوارت اوری گلد

استوارت اوری گلد (Stuart Avery Gold) نویسنده‌ این کتاب و کتاب دیگری به نام پینگ؛ نجات برکه عدن است. این داستان حکایتی زیست‌محیطی در مورد تغییرات اقلیمی و مسئولیت درونی ما در برابر جهان خارج است.

آثار او در دسته‌بندی پرفروش‌های بین المللی قرار دارد در سراسر دنیا به بیش از بیست زبان ترجمه شده است. نویسندگان و چهره‌های مهم، کتاب‌هایش را تحسین می‌کنند. استوارت اوری گلد همچنین در زمینه توسعه فروش محصولات مد روز و فشن فعالیت می‌کند و به شرکت‌های مختلف مشاوره می‌دهد.

نظرات کاربران

niloo_books
۱۴۰۰/۰۵/۰۳

موضوع و هدف این کتاب شبیه ماهی سیاه کوچولو و جاناتان مرغ دریاییه که برای رسیدن به موفقیت گاهی باید شرایط امن فعلیت رو رها کنی تا به هدفت برسی

nilmah_bookish
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

کتاب ساده روان و نمادین که به صورت داستانی روایت شده و اثرگذار است

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۸۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۸۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان