دانلود کتاب صوتی فروش حرفه ای با صدای راحله فاطمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فروش حرفه ای اثر روی چیت وود

دانلود و خرید کتاب صوتی فروش حرفه ای

معرفی کتاب صوتی فروش حرفه ای

کتاب صوتی فروش حرفه ای نوشته روی چیت وود است که با ترجمه محمدابراهیم گوهریان و صدای راحله فاطمی منتشر شده است. کتاب صوتی فروش حرفه ای به شما کمک می‌کند یک فروشنده موفق باشید. کتاب فروش حرفه‌ای یکی از کتاب‌های موسسه چاپ و نشر بازرگانی است.

شرکت چاپ و نشر بازرگانی با بیش از ۲۳ سال سابقه فعالیت در چاپ و نشر تخصصی، از فعالان شناخته شده و معتبر است و تاکنون بیش از ۱۷۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌­های کاربردی بازرگانی، مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد ،گمرک و سایر حوزه‌­های مرتبط منتشر کرده‌ است.

کتاب­‌های شرکت به دو صورت کاربردی جهت استفاده صادرکنندگان و واردکنندگان محترم و دانشگاهیان گرامی تهیه و منتشر می­‌شود در حال حاضر نیز بیش از ۳۰ عنوان از کتاب­‌های این شرکت، به عنوان کتاب مرجع در مراکز آموزشی اعم از دانشگاه، موسسات آموزشی کاربردی، سازمان‌­های دولتی و غیردولتی تدریس می‌­شود.

درباره کتاب فروش حرفه ای

در دهه اخیر، شغل فروشندگی دچار تغییرات بزرگی شده است. در زمان‌های گذشته تنها هدف فروشندگان، بالابردن آمار فروش خود بدون توجه به نیازهای مشتری بود. اما در دنیای امروز این رویکرد محکوم به شکست است. مردم آگاه‌تر شده‌ و با روش‌های بازاریابی و تبلیغات آشنا هستند. بنابراین احتمال اینکه با چرب‌زبانی و به قصد کسب منفعت شخصی بتوان کالایی را که ارزش کافی ارائه نمی‌کند به مشتری فروخت، تقریبا به صفر نزدیک شده است.

در این شرایط، فروشنده حرفه‌ای کسی است که مانند یک مشاور به مشتری خدمت‌رسانی کرده و با ارائه اطلاعات صحیح و همفکری و همراهی با مراجعه‌کننده، نیازهای او را به درستی تشخیص دهد و با کمک به او برای رفع مشکلاتش، حس اطمینان و اعتماد را در اون ایجاد کرده و مشتری را متقاعد به خرید کند.

کتاب «فروشنده حرفه‌ای» به همین منظور تالیف شده است. نویسنده این کتاب آقای ری‌ای چیتوود می‌گوید: «سی و پنج سال تجربه فروشندگی و تماس با هزاران فروشنده، این یقین را در من به وجود آورده است که یک فروشنده حرفه‌ای وقتی در حرفه خود موفق خواهد بود که نیازهای مشتری را در اولویت قرار دهد و چنانچه متوجه شود که خریدار نمی‌تواند از کالا یا خدمات او استفاده کند و منفعتی نصیب وی نمی‌شود، نباید کالای مورد نظر را به او بفروشد»

شنیدن کتاب فروش حرفه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تاین کتاب را به تمام کسانی در زمینه فروش فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

cina
۱۴۰۱/۰۲/۱۴

این کتاب باید با لحن هیجان دار خوانده بشه که کامل حسو به مخاطب القا کنه ولی گویندگی یه رو‌خوانی کاملا معمولی با یه موزیک خواب اوره که اصلا نسبت به قیمتش نمی ارزه و خیلی ضعیفه

کاربر ۵۲۴۰۲۶۸
۱۴۰۱/۰۸/۱۲

حیف این کتاب عالی که با اشتیاق آماده گوش دادنش بودم ولی یه گوینده شبه ربات گویندگی شو کرده. خانوم من بابت این کتاب پول دادم. گوش بدید ببینید آقای دادبه دادمهر یا آقای مهبد قناعت پیشه یا آقای وحید

- بیشتر
معظمه خانووم^_^
۱۴۰۲/۰۴/۲۲

من دنبال کتابی اینچنینی بودم اما انقدر نمونه کوتاه و کم بود که اصلا ترغیب به خرید نشدم. با توجه به قیمت بنظرم بهتر بود از چندتا فصل یک نمونه ی یک دقیقه ای قرار داده میشد تا فروش همین

- بیشتر
TOORAN
۱۴۰۱/۰۱/۲۱

خوانش خانم فاطمی بسیار خوبست.

زمان

۳ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۲۴۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۲۴۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۶,۰۰۰
۹۵,۴۰۰
۱۰%
تومان