دانلود کتاب صوتی شلارد با صدای محمدرضا آلما + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شلارد اثر جمشید طاهری

دانلود و خرید کتاب صوتی شلارد

نویسنده:جمشید طاهری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی شلارد

کتاب صوتی شلارد نوشته جمشید طاهری است که با صدای محمدرضا آلما منتشر شده است. این کتاب داستان حیوان خیالی‌ای به نام شلارد است، موجودی عجیب و بامزه که دنیای جذابی را برای شنونده می‌سازد.

درباره کتاب شلارد

کتاب صوتی شلارد داستانی جذاب و خواندنی است که شما را با خود به دنیای خیال و اتفاقات عجیب می‌برد و از زندگی روزمره دور می‌کند، کتاب شلارد این فرصت را به شما می‌دهد که دنیای تازه‌ای برای خود بسازید و از آن لذت ببرید. 

در این کتاب درباره شلارد گفته می‌شود: شلارد را اگر ندیده‌ باشید یا اسمش را نشنیده‌ باشید باید بدانید حیوانی ا‌ست با محبت مثل سگ اما اندازه گربه البته کمی بزرگتر از گربه و درست مثل مرغ مینا رفتار می‌کند. می‌تواند هر صدایی را تقلید کند، حتی صدای آدم یا حیوان را. با این تفاوت که هوشش از میمون هم بیشتر است؛ یعنی مانند طوطی‌ حرف‌ها را تقلید یا تکرار نمی‌کند، بلکه معنی‌اش را هم می‌فهمد اما مغزش به اندازه انسان گنجایش ندارد. شاید هزار کلمه بتواند بگوید. البته هنوز هیچ دانشمندی دقیقاً تحقیق نکرده ببیند مغز شلارد گنجایش چند کلمه را دارد. شاید چندین هزار کلمه هم جا داشته باشد.

این حیوان اگر بزرگ شود اصلا اهلی نمی‌شود و برای اهلی کردنش باید در کودکی اقدام کرد.

شنیدن کتاب شلارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جمشید طاهری

جمشید طاهری متولد سال ۱۳۳۶ در شهرضا اصفهان است. در دو رشته برق و ادبیات فارسی تحصیلات دانشگاهی دارد. کتاب‌های او را از سال ۷۵ ناشرانی مانند کوشش، صدای اندیشه، شادان، علم و ققنوس چاپ کرده‌اند. کتاب‌های عالم دیگر از زبان مردگانی که زنده شده اند، ساده اما و مجموعه غزلیات چله نشینان چله خانه دل از مشهورترین آثار او است. رمان‌های او عبارتند از طریق عشق ،حدیث عشق ،همراز عشق، غزل آریا، یاس سفید عشق ،درد محبت، مهر گل، نوشین، آیدا، بابک، غزل، هدیه، سیاوش، شبانه‌های پدرم و داستان من. دو رمان اخیر او به نام‌های شلارد و ساموج به صورت صوتی نشر نوین کتاب گویا منتشر کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۱۵۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۱۵۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان