دانلود کتاب صوتی متعادل بودن با صدای علیرضا طالبی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی متعادل بودن اثر وین دایر

دانلود و خرید کتاب صوتی متعادل بودن

نویسنده:وین دایر
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی متعادل بودن

کتاب صوتی متعادل بودن اثر وین دایر ۹ اصل را برای ایجاد عادت‌هایی که با خواسته‌هایتان مطابق هستند، معرفی می‌کند.

وین دایر با این ۹ اصل سعی دارد تعادل طبیعی را به زندگی برگرداند. متعادل شدن تنها در اتخاذ استراتژی‌های نوین برای تغییر رفتارتان نیست بلکه در تطبیق مجدد خودتان با افکارتان است تا بتوانید بین خواسته‌های زندگی روزانه نحوه زندگی‌تان تعادل ایجاد کنید.

وین دایر در این کتاب صوتی از شما دعوت می‌کند هر جا که می‌روید، بهشت را جست‌وجو کنید و به آن هویت معنوی پنهانی که همواره در درون شماست و از شما تقاضا می‌کند تا توجه بیشتری به او داشته باشید، گوش فرا دهید و بیشتر مراقب او باشید و بدین ترتیب به تعادل و آرامش و ثبات برسید.

 شنیدن کتاب متعادل بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

 درباره وین دایر

وین دایر با نام کامل وین والتر دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در دیترویت آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم‌تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب‌ها در تاریخ شد. وین دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد. او هشت فرزند دارد که همگی در فلوریدا زندگی می‌کنند.

وین دایر در ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵ به دلیل ابتلا به سرطان خون از دنیا رفت. 

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظرات کاربران

گل رز زیبا
۱۴۰۱/۰۴/۰۶

کتاب فوق العاده کاربردی وخوب وعلمی است جهت زندگی بهتروپیشرفت شخصی واداب رسیدن به ارامش فقط حیف گوینده زور میزنه ادای پیرمردا رو در بیاره وحواس ادم پرت میشه گوینده فوق العاده مزخرف وبدمیخونه حیف این کتاب

زمان

۳ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۲۲۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۲۲۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان