دانلود رایگان کتاب صوتی ایران شناسی ۲ با صدای گروه گویندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایران شناسی ۲ اثر رضا مراد صحرایی

دانلود و خرید کتاب صوتی ایران شناسی ۲

معرفی کتاب صوتی ایران شناسی ۲

کتاب صوتی ایران شناسی ۲ اثر رضامراد صحرایی و مریم سلطانی یکی از کتاب‌های آموزشی انتشارات آزفا وابسته به بنیاد سعدی برای فارسی‌آموزان سطح میانی و فوق‌میانی است.

بنیاد سعدی مؤسسه‌ای است که با هدف گسترش زبان فارسی در جهان تأسیس شده است و وظیفۀ آموزش این زبان را به فارسی‌آموزان خارجی و ایرانیان مقیم خارج از ایران بر عهده دارد. طبق بند نهم مادە دوم اساسنامە بنیاد، تألیف و تولید کتاب، نرم‌افزار، منابع و وسایل آموزشی و کمک‌آموزشی زبان و ادبیات فارسی به زبان‌های مختلف جهان و حمایت از تولید این منابع و محصولات یکی از وظایف بنیاد سعدی است. بنابراین بنیاد، از آغاز تأسیس، تألیف کتاب‌های درسی گوناگون را در دستور کار خود قرار داده است.

درباره کتاب صوتی ایران شناسی ۲

این اثر بر پایە روش‌های علم آموزش زبان دوم طراحی و تألیف شده و از دستاوردهای علمی جدید در این فن بهره برده است. هدف این کتاب آموزش همزمان زبان فارسی و ایران‌شناسی است به طوری که زبان آموز بتواند در آینده به طور مستقل متون ایران‌شناسی را بخواند و درباره ایران‌زمین اطلاعات کسب کند.

کتاب صوتی ایران شناسی ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فارسی‌آموزان سطح میانی و فوق‌میانی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

سعید محمدی
۱۳۹۹/۱۲/۱۴

نه زیاد خوب بود نه زیاد بد. بعضی قسمتهاش مفید بود بعضی هاشم جالب نبود. گوینده هاش خیلی آهسته و خواب آلود بودن من صدا رو روی سرعت 1.8 گوش دادم همه ش رو هم بخوبی متوجه شدم درکل ارزش

- بیشتر
کاربر ۲۳۹۳۳۵۴
۱۳۹۹/۱۲/۱۳

عالی بود،

کاربر ۲۵۲۱۷۴۷
۱۳۹۹/۱۲/۰۱

عالیه مرسی

زمان

۲ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۱۹۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۱۹۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان