دانلود کتاب صوتی هنر ارتباط با مردان با صدای مهرداد معمارزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر ارتباط با مردان اثر آرش صدر

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر ارتباط با مردان

معرفی کتاب صوتی هنر ارتباط با مردان

کتاب صوتی هنر ارتباط با مردان اثر پائول کلونی نویسنده و مشاور آمریکایی است. کلونی در این کتاب صوتی راه‌های برقراری ارتباط بهتر با مردان را بر اساس سال‌ها تجربه‌ی کار مشاوره به زوج‌ها، ارائه داده است. این کتاب کوتاه می‌تواند راهنمایی مناسب برای آغاز یا بهبود ارتباط و شناخت بهتر از مردان باشد.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر ارتباط با مردان

کتاب صوتی هنر ارتباط با مردان نوشته‌ی پائول کلونی، راهنمایی برای بهبود رابطه با مردان به کمک شناخت بهتر آن‌ها است. پائول کلونی که سال‌ها تجربه‌ی مشاوره به زوج‌ها و کمک به آن‌ها برای بازسازی روابط‌شان را دارد، کوشیده در مخاطبانش ذهنیتی مساعد و بینشی عمیق ایجاد کند تا رابطه‌‌ی عاطفی بهتر و گرمتری داشته باشند. او راه‌های آغاز و حفظ رابطه با مردان را در قالب کتابی کوتاه برشمرده است.

کلونی در فصل اول کتاب هنر ارتباط با مردان از راه‌های جذب مردان سخن گفته است. این‌که مردان چگونه به زنان علاقه‌مند می‌شوند و در نگاه نخست به چه فاکتورهایی توجه می‌کنند، چه رفتارهایی می‌تواند حس خوبی در آن‌ها ایجاد کند و چه کنش‌هایی می تواند این حس را به آن‌ها منقل کند که وجودشان اهمیت دارد و برای شریک‌شان خاص و متفاوت هستند.

فصل دوم کتاب که «چگونه با مردان صحبت کنیم» عنوان گرفته است، در رابطه با مهارت‌هایی است که به زنان کمک می‌کند، گفتگوی بهتری با مردان داشته باشند و با آن‌چه می‌تواند آن‌ها را به اهدافشان در این گفتگو نزدیک کند، آشنا شوند. برای مثال از دقت در انتخاب کلمات سخن به میان آمده است. به‌گفته‌ی کلونی همه‌چیز به کلماتی که در حین صحبت کردن انتخاب می‌کنیم بستگی دارد. در وهله‌ی دوم، طرز بیان کلمات است که اهمیت دارد. انتخاب درست کلمات و نحوه‌ی به‌کار بردن آن‌ها به معنای احتیاط یا محافظه‌کاری نیست، بلکه ابتدایی‌ترین اصل آغاز و انجام یک گفتگوی درست و در نتیجه بنیان هر رابطه‌ی موفقی است. کلونی در این فصل به سراغ مسائل جزئی‌تر مثل چگونه حرف زدن در قرارهای عاشقانه نیز رفته است.

کلونی در فصل سوم کتاب صوتی هنر ارتباط با مردان کوشیده به یک سوال پرتکرار پاسخ دهد: «چگونه مردان را متوجه علاقه‌ی خود کنیم». این که مدتی پس از آغاز رابطه‌ی عاطفی، شریک زندگی از میزان علاقه‌ای که به او داریم، آگاه نباشد، رابطه‌ی عاطفی را از ظرفیتی که می‌تواند داشته باشد، دور خواهد کرد. به گفته‌ی کلونی زنان متأهلی که با او از مشکلاتشان سخن گفته‌اند، از این مسئله بیشتر شکایت داشته‌اند.

عنوان فصل چهارم کتاب «مراحل عشق برای مردان» است. مسئله‌ی اساسی از نظر کلونی در باب عشق مردان این است که: «مردان تدریجی عاشق می‌شوند، در حالی‌که وقتی یک زن عاشق می‌شود، آن را با متن «دوستت دارم» به صورت علنی ابراز می‌کند». به‌گفته‌ی او عشق برای مردان در مراحل مختلفی پدیدار می‌شود. فصل چهارم کتاب تماما به این مسئله اختصاص دارد.

در فصل پنجم کلونی از چگونگی ایجاد عشق در مردان گفته است. کلونی راهکارهای خود را برای جذب مردان و تقویت متقابل عشق، در عناوین مختلفی دسته‌بندی کرده است. عناوینی که حول باور، تشویق و تحسین، آرامش‌بخشی و از سوی دیگر به چالش کشیدن و ایجاد هیجان می‌گذرد.

در فصل ششم کتاب با عنوان «چگونه بفهمید که مردی عاشقتان شده است»، روش‌هایی شرح داده شده که به کمک آن‌ها می‌توان از عشق مردان نسبت به خود آگاه شد. این راهکارها نیز در قالب چند عنوان مهم ارائه شده‌ است.

کتاب صوتی هنر ارتباط با مردان با ترجمه‌ی آرش صدر و خوانش مهرداد معمارزاده توسط انتشارات شادن پژواک منتشر شده است.

شنیدن کتاب صوتی هنر ارتباط با مردان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی هنر ارتباط با مردان را به کسانی که در آغاز و یا در پی بهبود رابطه‌ی عاطفی با مرد موردعلاقه‌ی خود هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ی پائول کلونی

پائول کلونی، نویسنده، مربی حرفه‌ای و مشاور زندگی به‌خصوص در مسائل مربوط به زنان است. کلونی سابقه‌ی سال‌ها کار در زمینه‌ی مشاوره‌ی فردی را با رویکردی عملی داشته است. روش او اساسا ساده‌انگارانه نیست و با درک پیچیده‌ای که از ذهن انسان و گره‌های آن دارد، کوشیده است نگرانی‌ها و افکار مزاحمی که مانع خودشکوفایی و بهبود وضعیت روانی افراد می‌شود را برطرف کند. کلونی برای ارائه‌ی افکار و روش‌های درمانی خود، دست به انتشار کتاب نیز زده است. او ابراز امیدواری کرده بتواند با آن‌چه در دوره‌ی طولانی زندگی حرفه‌ای‌اش آموخته، خوانندگانش را برای عبور از موانع ذهنی رنج‌آور و دست‌وپاگیر یاری دهد.

بخشی از کتاب هنر ارتباط با مردان

چگونه صحبت کردن با یک مرد، بسیار مهم است، زنانی که در این مهارت استاد شده‌اند، به راحتی خواهند توانست مردان را مجاب به انجام کاری که خودشان (زنان) می‌خواهند کنند، در حالی که مردان، با عشق به انجام دادن آن کارها، می‌کوشند. و این مهارتی است که دلیل تفاوت میان زنانی که مردان را به سمت خود می‌کشند، و زنانی را که توجهی جلب نمی‌کنند، آشکار می‌کند.

مردان، غرور مردانه دارند، شما باید آنرا بپذیرید، به این واقعیت احترام بگذارید و با آغوش باز از آن استقبال کنید و یاد بگیرید گه چگونه از آن بهره ببرید. غرور مردانه در مردها، علاوه بر اینکه قوی است، شکننده نیز هست. این که شما چگونه با مردان صحبت می‌کنید، تاثیر زیادی روی درک آنان از شما دارد. مردان، ترجیحات زیادی دارند، اما اطمینان دارم که در موضوعات زیر همهٔ آنان با من موافق هستند:

اجازه دهید آنان گفتگو را رهبری کنند.

گاهی اوقات، خانم‌ها از روی اضطراب و حس ناامنی، سعی بر اداره مکالمه می‌کنند تا خودشان را اثبات نمایند. زمانی که احساس کردید دارید بیش از حد صحبت می‌کنید، دست نگه دارید، چون احتمالا دارید دستی دستی باعث مرگ رابطه‌تان می‌شوید. در این حین، او دارد به مسابقهٔ فوتبالی فکر می‌کند که دوستانش در حال تماشای آن هستند، و یا به این که بعد از تمام شدن دیدارتان به کجا برود.

آیا شما با تصویر زن غُرغُرویی که حتی نمی‌گذارد کلمه‌ای از دهان مرد خارج شود آشنا هستید؟ شما با پرحرفی‌تان تصویری از آن نوع زن‌ها را در سر مردان ایجاد می‌کنید،- تصویری که همه مردان از آن نفرت دارند. دست نگه دارید، بگذارید آنها هم صحبت کنند، یا حداقل به اندازهٔ هم صحبت کنید و نظر آن ها را هم بخواهید.

برای مثال: "من عاشق فیلم دیدن در روزهای تعطیل هستم، شما چطور؟" و یا "فیلم های مورد علاقهٔ شما کدامند؟".

مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن (خلاصه کتاب)
استیو هاروی
رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند
باربارا دی‌آنجلیس
چطور یک بانوی باکلاس باشیم؟
ویکتوریا لاستلت
چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟ (خلاصه کتاب)
شری آرگو
چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند
شری آرگو
۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواهتان
برایان تریسی
کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید
لوری پون
زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ جلد اول
فرناز مرکباتی
مردان مریخی و زنان ونوسی
جان گری
کتاب صوتی اتوبوس انرژی
جان گوردون
مرا محکم بگیر (محکم در آغوشم بگیر)
فرزان حسنی
اعتماد به نفس
باربارا دی آنجلیس
چگونه مرد زندگی ام را درک کنم
الهام آرام نیا
۵ زبان عشق
گری چاپمن
آنچه مردان در زندگی مشترک می‌خواهند
لورا دویل
مثل یک مرد فکر کنید مثل یک زن رفتار کنید
استیو هاروی
چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند
شری آرگو
جادوی عزت نفس
پری عبادی
اشتباهات یک زن (جلد اول و دوم)
بهجت توجه
خدایا همسر دلخواه مرا بفرست!
استفان لبوسییر

نظرات کاربران

کاربر ۲۷۳۹۸۴۱
۱۴۰۲/۰۱/۰۹

سلام محتوای کتاب خلاصه ای از رفتار هایی که خانم در قرار داشته باشد تا قرار به جلسات بعدی ختم شود اشاره داشت و اینکه چه ویژگی هایی از زنان خوشایند برای مردان است . کتاب عااااالی بود و من

- بیشتر
کاربر 5949165
۱۴۰۱/۱۲/۱۷

عالی

کاربر ۳۳۱۵۵۲۴
۱۴۰۱/۱۲/۱۱

کوتاه و مختصر ولی سر شار از نکته های که به بهبود روابط کمک می کنه

کاربر ۶۹۲۵۵۴۴
۱۴۰۲/۰۷/۰۸

خوب بود در معرفی کتاب گفته می‌شد این کتاب برای آشنایی اولیه با مرد هست نه هنر ارتباط در طول زندگی با مردان چون فقط چند نکته برای شروع ارتباط می‌گوید که ما خانمها خیلی وقته که اینها رو می‌دانیم. خیلی کوتاه

- بیشتر

زمان

۵۹ دقیقه

حجم

۵۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۹ دقیقه

حجم

۵۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
۹,۰۰۰
۵۰%
تومان