دانلود کتاب صوتی چگونه خود با عظمتی بسازیم با صدای مرضیه بدرقه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه خود با عظمتی بسازیم اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه خود با عظمتی بسازیم

نویسنده:دبی فورد
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۴.۱از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه خود با عظمتی بسازیم

کتاب صوتی چگونه خود با عظمتی بسازیم؟ نوشته‌ی دبی فورد، از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین آثار منتشر شده از این نویسنده‌ی خوش‌نام است.

فورد در این کتاب صوتی، روح انسان را به‌شکل بی‌نهایتش برای مخاطبان تصویر می‌کند و به ما یادمی‌دهد که چگونه گوهر وجودی خودمان را خالص کنیم.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه خود با عظمتی بسازیم؟ 

ما همواره از طریق دنیای درون خود، با جهان اطراف در ارتباط هستیم و این ارتباط، عظمتی نهان را برای ما به ارمغان می‌آورد. در این کتاب صوتی، دبی فورد شما را دعوت می‌کند تا به‌وسیله‌ی نوازش‌های ذهنی، به یک تجربه‌ی معنوی دست یابید که عظمت و شکوه درونیتان را آشکار می‌سازد. این نوازش‌ها شامل پذیرش، سپاس‌گزاری و صحبت با خداوند است، که در جهت یافتن آرامش درونی گام‌هایی سازنده برمی‌دارند.

دبی فورد، نویسنده، معلم و سخنران آمریکایی، در کتاب صوتی چگونه خود با عظمتی بسازیم، تجربه‌های تلخ و شیرینی را از گذشته‌ی خود شرح می‌دهد.

با خواندن کتاب عمیقاً درمی­‌یابیم تنها یک مانع مهم و اساسی برای دسترسی ما به عظمت و خواسته‌­هایمان وجود دارد و آن باور ما است. دبی فورد با بیان سرگذشت خود، مشکلاتش و راه‌های پایداری‌اش با توکل به خداوند در این کتاب در تلاش است به ما بیاموزد با شناخت این مانع و برداشتن آن به عظمت خود دست می‌یابیم و با زیستن خودِ تازه، انگیزه، اعتماد به نفس، شجاعت و احساس رضایت بیشتری در زندگی خواهیم یافت.

دعا‌های آورده شده در این کتاب، مانند اشعار لطیفی هستند که حتی شنیدن آن‌ها احساس تقدس و پاکی را در وجود مخاطب یر می‌انگیزد؛ اما این کتاب تنها به بررسی وجود یا قدرت‌های خداوند نپرداخته؛ بلکه با استفاده از تجربیات نویسنده، راهی را به شما نشان می‌دهد که چگونگی دستیابی به تجربه‌ای معنوی و آشنایی با عظمت درونی را مشخص می‌کند.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که به کتاب‌های معنوی و انگیزشی علاقه دارند، شنیدن کتاب صوتی چگونه خود با عظمتی بسازیم؟ را به شما پیشنهاد می‌کنیم و چنانچه به‌دنبال راهی برای کشف ابعاد وجودی خود می‌گردید، آموزش‌های این کتاب مثل یک راهنما، شما را تا پایان سفر درونی‌تانهمراهی خواهند کرد.

.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

نرگس
۱۳۹۹/۰۹/۱۱

عالی

کاربر ۳۳۴۳۶۰۹
۱۴۰۰/۰۹/۰۶

کتابیه که ارزش خوندن داره .

زمان

۶ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۹۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۹۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۴,۰۰۰
تومان