دانلود کتاب صوتی قصه‌هایی شیرین از افسانه‌های ژاپنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قصه‌هایی شیرین از افسانه‌های ژاپنی اثر فلارنس ساکاده

دانلود و خرید کتاب صوتی قصه‌هایی شیرین از افسانه‌های ژاپنی

معرفی کتاب صوتی قصه‌هایی شیرین از افسانه‌های ژاپنی

کتاب صوتی قصه‌هایی شیرین از افسانه‌های ژاپنی، مجموعه‌ای از زیباترین افسانه‌های ژاپنی برای کودکان و نوجوانان است که به دست فلارنس ساکاده نوشته شده است. 

برای غرق شدن در دنیای زیبای افسانه‌ها، کتاب صوتی قصه‌هایی شیرین از افسانه‌های ژاپنی را با ترجمه نسیم رضازاده و صدای مهران محبوبی بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی قصه‌هایی شیرین از افسانه‌های ژاپنی

ژاپن سرزمینی پر از رمز و راز است. سرزمینی با خردی افسانه‌ای و گنجینه‌ی غنی از افسانه‌ها و داستان‌های زیبای قدیمی. در کتاب صوتی قصه‌هایی شیرین از افسانه‌های ژاپنی، زیباترین افسانه‌های ژاپنی را می‌خوانیم. افسانه‌های زیبا و دل‌انگیزی که به دست فلارنس ساکاده نوشته شده‌اند. افسانه‌های دلپذیر که هرکدام بخشی از نوع اندیشه و خردورزی ژاپنیان را نشان می‌دهد و به زیبایی ما را با فرهنگ آنان آشنا می‌کند.

کتاب صوتی قصه‌هایی شیرین از افسانه‌های ژاپنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به فرهنگ ژاپن و داستان‌ها و افسانه‌های پر رمز و راز ژاپنی علاقه دارید، بدون شک از شنیدن کتاب صوتی قصه‌هایی شیرین از افسانه‌های ژاپنی لذت می‌برید. کتاب صوتی قصه‌هایی شیرین از افسانه‌های ژاپنی برای کودکان گروه سنی دبستان نیز داستان‌های جالبی دارد.

بخشی از کتاب صوتی قصه‌هایی شیرین از افسانه‌های ژاپنی

یکی بود یکی نبود. پیرمردی و همسر پیرش در کشور ژاپن زندگی می‌کردند. پیرمرد هیزم‌شکن بود. او و همسرش بسیار غمگین و تنها بودند چون هیچ فرزندی نداشتند. روزی پیرمرد به کوهستان رفت تا هیزم بشکند و پیرزن هم به کنار رودخانه رفت تا رخت بشوید. چیزی از شستن رخت‌ها نگذشته بود که پیرزن از دیدن یک هلوی بزرگ شناور در آب رودخانه، غرق حیرت شد. بزرگ‌ترین هلویی بود که در سراسر عمرش دیده بود. بر آن شد تا آن را به خانه ببرد و برای شام پیرمرد به او بدهد. حوالی غروب پیرمرد به خانه بازگشت. پیرزن به او گفت: «ببین چه هلوی عالی برای شامت پیدا کردم!»

پیرمرد گفت: «واقعا هلوی زیبایی است.» آنقدر گرسنه بود که گفت: «بیا قاچش کنیم و همین الان بخوریمش!» 

پیرزن کاردی از آشپزخانه آورد و داشت آماده می‌شد هلو را از وسط دونیم کند که درست همان موقع صدای آدمیزادی از داخل هلو به گوش رسید....

نظرات کاربران

h.s.a
۱۳۹۹/۰۸/۲۹

داستان های جالبی راجع به فرهنگ ژاپن داره. به نظرم بچه ها رو با داستان های کشور های دیگه هم اشنا کنیم خیلی خوبه چون از بچگی متوجه میشن که دنیا پر از اعتقادات و ماجراها و فرهنگ های متفاوته.

Fatemeh
۱۳۹۹/۰۳/۰۳

بد نیست

کاربر ۱۹۰۵۴۰۸
۱۳۹۹/۰۲/۲۴

من کتابش را برای پسرم خریدم واقعا داستانهای قشنگ و جذابی داره عالیه

زهرا
۱۴۰۱/۰۲/۲۰

قصه خوبیه. یک پسری که با غول های یک جزیره می جنگد.

ariya
۱۳۹۹/۰۷/۱۹

واقعا؟ اسم اینا الان داستانه؟

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۱۱۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۱۱۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان