دانلود کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه با صدای فاطمه فرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه

کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه، داستان بامزه‌ای نوشته‌ی ایمی کرین جانسون است که در یک جنگل بزرگ اتفاق می‌افتد. خانه‌ی یک سگ آبی خراب شده و او باید برای خودش خانه‌ی جدیدی بسازد.

یاسین محمدنیا کتاب میسن مهاجرت میکنه، را به فارسی ترجمه کرده است. نسخه صوتی کتاب میسن مهاجرت میکنه، با صدای فاطمه فرجی، مهرانه امروانی و محمد طالشیان در اختیار شما قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه

ایمی کرین جانسون کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه را درباره‌ی اتفاقاتی که در یک جنگل بزرگ، رخ می‌دهد، نوشته است. یک روز سالومون، کلاغ باهوش متوجه می‌شود که میسن، سگ آبی مشغول درست کردن یک سد جدید است. چون سد قبلی که خانه‌ی آن‌ها بود خراب شده است و حالا میسن باید جایی برای خودش و خانواده‌اش درست کند. اما میسن خبر ندارد که چه اتفاقی افتاده است و خانه‌ی او را خراب کرده است...

کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

داستان کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه، برای کودکان پیش دبستانی و کودکانی که سال‌های اول مدرسه را می‌گذرانند، جذاب و خواندنی است. 

جملاتی از کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه

سالومون باهوش­ترین پرنده­‌ی جنگل که یک کلاغ بود، با دیدن میسن، به­ سمتش پرواز کرد. سالومون گفت: «برای چی داری یه خونه‌ی جدید می‌سازی؟ مگه کلبه‌ای که توش زندگی می‌کنی چه اشکالی داره؟»

میسن همانطور با دم بزرگ و پهنش به چوب­ های خونه­ ی جدیدش گِل می­ پاشید تا سفت به ­هم بچسبند، گفت: «امروز صبح وقتی بیدار شدم، دیدم خونه­‌ی قبلیم خراب شده. نمیدونم چرا و چطور این اتفاق افتاده!»

«ااااا! خیی عجیبه! دیشب بارونی نبارید، بادی هم نوزید و هوا کاملا صاف بود! پس چه بلایی سر سدی به اون محکمی اومده؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان