دانلود کتاب صوتی بهترین جای خواب با صدای فاطمه فرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهترین جای خواب اثر رِبِکا رِی

دانلود و خرید کتاب صوتی بهترین جای خواب

معرفی کتاب صوتی بهترین جای خواب

کتاب بهترین جای خواب، داستانی جذاب از دل جنگل و برای آشنایی با حیوانات، نوشته‌ی ربکا ری و ترجمه‌ی کوثر خدامی است. داستان بهترین جای خواب را با صدای فاطمه فرجی می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی بهترین جای خواب

کتاب بهترین جای خواب، داستانی درباره‌ی زندگی حیوانات مختلف است. در این داستان کودکان، با حیوانات مختلف و نحوه زندگی آنها آشنا می‌شوند. بهترین جای خواب با ماجرای سنجاب کوچکی آغاز می‌شود که به دنبال جایی برای خوابیدن می‌گردد. او به سراغ جاهای مختلفی می‌رود که جایی برای خوابیدن پیدا کند. اما به هرجایی که می‌رسد، حیوانی را می‌بیند که قبل از او آنجا رفته است. سنجاب کوچولو پیش خودش فکر می‌کند آیا می‌تواند جایی برای خوابیدن پیدا کند؟

کتاب صوتی بهترین جای خواب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب بهترین جای خواب برای کودکان سن پیش از دبستان جذاب و شنیدنی است. 

بخشی از کتاب صوتی بهترین جای خواب

سنجاب کوچک خاکستری آنقدر درگیر پیدا کردن آجیل و دانه برای ذخیره کردن بود که متوجه نشده بود، هوا داشت سرد و تاریک می‌شد. برای همین باید حتما جای خوابی راحت و گرم برای شب پیدا می‌کرد. همین‌طور که در حال گشتن بود، در زیر یک تنه‌ی درخت افتاده، لانه‌ای غار مانند پیدا کرد. اما دید که از قبل پُرِ پُر شده… با یک خرس بزرگ! با خودش فکر کرد که آیا میتواند آشیانه‌ای بالای درخت قدیمی صنوبر پیدا کند؟ اما کمی بعد، صدای جغدی رنگارنگ را شنید که در حال هو هو کردن بود. جغد در حال بیدار شدن بود و به نظر می‌رسید که می‌گفت: «کی غذای شماها رو آماده می‌کنه …؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان