دانلود کتاب صوتی دفن شده در حیاط با صدای فاطمه فرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دفن شده در حیاط اثر گِل هِرمَن

دانلود و خرید کتاب صوتی دفن شده در حیاط

معرفی کتاب صوتی دفن شده در حیاط

کتاب صوتی دفن شده در حیاط، نوشته‌ی گِل هِرمَن، داستان ماجراجویی دو خواهر و برادر به نام‌های کیتی و رایان است که وقتی در باغچه مشغول کندن زمین هستند، چیز عجیبی پیدا می‌کنند...

کارن اقوامی داستان دفن شده در حیاط را به فارسی ترجمه کرده است. نسخه‌ی صوتی کتاب دفن شده در حیاط با صدای فاطمه فرجی و مهرانه امروانی، کتابی جذاب و شنیدنی است.

درباره‌ی کتاب صوتی دفن شده در حیاط

آیا تا به حال، چه وقتی که کوچک بودید و چه حالا دلتان خواسته است که یک ماجراجویی بزرگ را تجربه کنید؟ کیتی و رایان دو خواهر و برادری هستند که فکر نمی‌کردند کارشان تبدیل به این ماجراجویی بشود اما شد! کیتی دلش می‌خواست در حیاط خانه‌شان استخر داشته باشد. بنابراین همراه برادرش رایان تصمیم ‌می‌گیرند زمین را برای داشتن استخر آماده کنند. آن‌ها با دوتا بیل به حیاط می‌روند و از کنار باغچه‌ی تمشک شروع به کندن می‌کنند. اما وقتی بیلشان به چیزی می‌خورد و صدایی می‌دهد، دیگر نمی‌توانند به کارشان ادامه دهند... به نظر شما چه چیزی در حیاط دفن شده است؟

کتاب صوتی دفن شده در حیاط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر فرزند شما به شنیدن داستان‌های ماجراجویانه علاقه دارد، کتاب صوتی دفن شده در حیاط را به او هدیه بدهید. 

جملاتی از کتاب صوتی دفن شده در حیاط

کیتی که این حرف باباش را شنید، رایان را به یک گوشه‌ی اتاق کشید و آرام بهش گفت: «تنها راهش همینه! ما باید خودمون زمین رو بِکَّنیم.» رایان با تعجب به خواهرش نگاه کرد و گفت: «بابا شوخی کرده بود!»

«آره ولی ما می‌تونیم همین کار رو بکنیم. خودمون زمین رو می‌کنیم!»

«باشه! بیل کجاست؟ برو دوتا بیل بیار تا شروع به کندن کنیم.»

کیتی و رایان به سرعت دست به کار شدند.

آن‌ها توی حیاط پشتی خانه‌شان، کنار بوته‌ی تمشک آبی، شروع به کندن کردند. چاله همین‌طور عمیق‌تر و بزرگ‌تر می‌شدآن دو خواهر و برادر مشغول کندن بودند تا اینکه بیل به یک چیز سِفت و خورد صدایی ازش درآمد.آن­ها نمی‌دانستند بیل به چه چیزی برخورد کرد...

نظرات کاربران

91
۱۳۹۹/۰۱/۱۰

عالی😘😘

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان