دانلود کتاب صوتی باهوش‌تر، سریع‌تر، بهتر با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باهوش‌تر، سریع‌تر، بهتر اثر چارلز داهیگ

دانلود و خرید کتاب صوتی باهوش‌تر، سریع‌تر، بهتر

معرفی کتاب صوتی باهوش‌تر، سریع‌تر، بهتر

کتابچه صوتی باهوش‌تر، سریعتر، بهتر، چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتابی به همین نام از چارلز داهیگ است. داهیگ در این اثر درباره قدرت دگرگون کننده بهره‌وری حقیقی با شما صحبت می‌کند.

درباره کتاب صوتی باهوش‌تر، سریع‌تر، بهتر

آیا برای شما اتفاق افتاده که برای آغاز یک پروژه جدید، احساس هیجان می‌کنید ولی شور و اشتیاقِ انجامِ پروژه، با گذشت زمان از بین رفته باشد؟ انتخاب‌های شما می‌توانند انگیزه‌تان برای بهره‌مندی از پروژه، تیم و خودتان را حفظ کرده، یا حتی افزایش دهند. وقتی فردی کنترل بیشتری بر یک پروژه دارد، انگیزه بیشتری پیدا می‌کند. وقتی افراد تصمیم به انتخاب بیشتری می‌گیرند، اشتیاق بیشتری پیدا کرده و احساس مسئولیت و کنترلِ آن کمک می‌کند تا از پس مشکلات خود را بربیایند.

 داهیگ در کتاب باهوش‌تر، سریع‌تر، بهتر به شما آموزش می‌دهد چگونه اهداف خود را بسط دهید و از رویاهای خود نترسید، افراد دارایِ اهداف بلندتر و بزرگتر، از دیگران خلاق‌تر هستند و با پیش‎بینی حواس‌پرتی‌های احتمالی، می‌توانید بر اهداف خود متمرکز باقی بمانید.

 شنیدن کتابچه صوتی باهوش‌تر، سریع‌تر، بهتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت علاقه دارید اما وقت کافی برای خواندن کتاب کامل باهوش‌تر، سریع‌تر، بهتر را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد