دانلود کتاب صوتی آینده‌پژوهی عشق با صدای حدیثه حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آینده‌پژوهی عشق اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی آینده‌پژوهی عشق

معرفی کتاب صوتی آینده‌پژوهی عشق

آینده‌پژوهی عشق اثر محمد جولایی تهرانی و موسی زمان‌زاده دربان یکی از مجموعه کتاب‌های عشق‌های رنگی رنگی است. که با جلد سبز دریایی منتشر شده است. آینده‌پژوهی عشق به مفهوم عشق در پیش‌بینی آینده می‌پردازد و برررسی عشق از نگاه بزرگان و نظریه‌پردازان از ویژگی‌های این مجموعه است.

درباره‌ کتاب آینده‌پژوهی عشق

آینده‌پژوهی عبارت است از به‌کارگیری روش های نظام‌مند برای پیش بینی و پیش گویی آینده بر اساس شواهد دقیق و قابل اعتماد و برنامه ریزی بلند مدت بر اساس نتایج به‌دست آمده از پیش بینی‌ها در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی،دفاعی و امنیتی، دانش و فناوری‌های نوظهور و سرعت بخشیدن به انجام امور.

رنگ سبز دریایی رنگ درمان و آرامش است. کاهش استرس وآرام کردن ذهن و دور کردن نگرانی‌ها همراه با افزایش نیروی بدن از آثار روانی و ذهنی رنگ سبز است. اساسا هر رنگی که با دریا در ارتباط است در بیننده ایجاد آرامش می‌کند.

کتاب آینده‌پژوهی عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب را به دو گروه پیشنهاد می‌کنیم:

گروه اول کسانی که با موقعیت عشق روبه‌رو شده‌اند و خود را در این دنیا تنها می‌بینند. آینده‌پژوهی عشق با بررسی رویکردی جامع از نویسندگان و اندیشمندان به مقوله عشق، کمک می‌کند شنونده در میان هجوم احساساتش تنها نماند و بتواند از انرژی عشق برای پیش‌بینی و هدف‌گذاری آینده استفاده کند.

گروه دوم کسانی هستند که می‌خواهند از عشق بنویسند و نیازمند شناخت تجربیات مشترک انسانی هستند. عشق در شکل جامع و گسترده در این کتاب مرور شده‌ است و نویسنده تازه‌کار می‌تواند از دریای تجربیات پیشینیان بهره ببرد.



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۲۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۲۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان