دانلود کتاب صوتی شیرجه‌ی کاپیتان مانتی با صدای عادله نهاوندیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شیرجه‌ی کاپیتان مانتی اثر جنیفر موک‌سنگ

دانلود و خرید کتاب صوتی شیرجه‌ی کاپیتان مانتی

معرفی کتاب صوتی شیرجه‌ی کاپیتان مانتی

کتاب صوتی شیرجه‌ی کاپیتان مانتی، داستانی از جنیفر موک‌سنگ درباره‌ی کاپیتان روباه مانتی، دزددریایی جسور و قوی و شجاعو بوگندویی است که راز بزرگی دارد. کارن اقوامی کتاب شیرجه‌ی کاپیتان مانتی را به فارسی ترجمه کرده است و انتشارات آوا رسا نسخه صوتی آن را در اختیار شنوندگان قرار داده است. 

درباره‌ی کتاب صوتی شیرجه‌ی کاپیتان مانتی

جنیفر موک سنگ در کتاب صوتی شیرجه‌ی کاپیتان مانتی، ماجرای روباه قوی و بوگندو، کاپیتان مانتی را نوشته است. کاپیتان مانتی یک دزد دریایی حرفه‌ای است. او هفت دریا را با کشتی پیموده است و خیلی خوب بلد است شمشیر بازی کند. هرباری که شمشیرش را بالا می‌برد همه از ترس فرار می‌کنند. وقتی به لنگرگاه می‌رسند، بقیه‌ی دزدهای دریایی، طلاها وگنج‌هایشان را به کاپیتان مانتی می‌دهند. اما کاپیتان مانتی یک راز بزرگ دارد. رازی که هیچکسی از آن خبر ندارد. اما من الان یواشکی آن را به شما می‌گویم: کاپیتان مانتی، اصلا شنا کردن بلد نیست. اصلا برای همین هم هست که وقتی بقیه دزدهای دریایی دارند خودشان را توی آب تمیز می‌کنند و می‌شویند کاپیتان مانتی داد می‌زند، دزد دریایی باید بوگندو باشد!

کتاب صوتی شیرجه‌ی کاپیتان مانتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی شیرجه‌ی کاپیتان مانتی برای کودکان سنین پیش از دبستان جذاب و خواندنی است. بچه‌هایی که از آب می‌ترسند یا حمام رفتن برایشان سخت‌تر از کندن کوه است هم می‌توانند با خواندن داستان شیرجه‌ی کاپیتان مانتی حسابی بخندند و مشکلشان را حل کنند.

جملاتی از کتاب صوتی شیرجه‌ی کاپیتان مانتی

هر شنبه که بقیه دزدهای دریایی توی آب خودشان را می‌شستند، مانتی روی عرشه می‌ایستاد و فریاد می‌زد: «دزدهای دریایی واقعی هیچوقت خودشان را نمی‌شورند!»

این رفتارش باعث شده بود که همه از ترس بهش احترام بگذارند و توی کارش دخالت نکنند. یک روز مانتی صدای سازی را شنید که باعث کنجکاوی‌اش شد. او دوربین شکاریش را درآورد و به دور و بر نگاه کرد. بالاخره بعد از کمی گشتن یک پری دریایی را دید که در قسمت کم عمق آب نشسته بود و فلوت می‌نواخت. مانتی که خیلی از ساز زدن پری دریایی خوشش آمده بود نزدیک‌تر رفت....

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان