دانلود کتاب صوتی جامعه آزادی با صدای مسعود تقی پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جامعه آزادی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی جامعه آزادی

معرفی کتاب صوتی جامعه آزادی

کتاب صوتی جامعه آزادی اثر نویسنده مشهور برایان تریسی که با ترجمه فریبا سبزچمنی و صدای مسعود تقی‌پور منتشر شده است به تفاوت آدم‌هایی که در جامعه مفید هستند و هیچ فایده‌ای ندارند می‌پردازد.

درباره کتاب صوتی جامعه آزادی

جامعه آزاد بر اساس یک سری ساختار و الگو طراحی شده که در این الگو تنها راه رسیدن افراد به اهداف‌شان این است که کاری کنند و یا خدمتی ارائه دهند که زندگی باقی مردم بهتر شود و پیشرفت کنند. کسب و کارها تا همان حدی که به دیگران خدمت می‌رسانند موفق می‌شوند؛ البته خدمت یا کالاهایی را ارائه می‌دهند که تقاضا برای آن وجود داشته و بتواند کیفیت زندگی مردم را بهتر کند. جامعه آزاد جامعه‌ای است که در آن آدم‌های مختلف، کالا یاخدمات را ارائه می‌دهند و مردم حق انتخاب دارند و تنها راه بقای آن کسب و کار ارائه‌ی خدماتی است که بهتر از بقیه خدمات و کالاها باشند. همانطور که گفته شده : آنهایی که به مردم خدمت نمیکنند، دوست دارند بر مردم حکومت کنند.عاقبت اندیشی؛ یک خصوصیت مشترک در همه‌ی افراد موفق است که باعث می‎شود به مرور زمان درآمد و جایگاه اجتماعی‌شان بالا رود، به عبارت دیگر این افراد عواقب درازمدت تصمیم‌های کوتاه مدتشان را در نظر می‌گیرند تا به هدف بزرگ خود برسند.

شنیدن کتاب صوتی جامعه آزادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و و سعی می‌کنند دیگران را بشناسند و روش برخورد با آن‌ها را یاد بگیرند پیشنهاد می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان