دانلود کتاب صوتی باران‌های اکتبری با صدای ویدا امین‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باران‌های اکتبری اثر سردار ازکان

دانلود و خرید کتاب صوتی باران‌های اکتبری

نویسنده:سردار ازکان
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی باران‌های اکتبری

رمان باران‌های اکتبری اثر نویسنده نوگرای ترک‌، سردار اُزکان است که در انتشارات شنیدار صوتی شده است. این کتاب در ادامه رمان رز گمشده نوشته شده است. در این اثر جدید، سردار ازکان ادامه ماجرای دیانا و تلاشش در جست‌وجوی خواهر را پی‌می‌گیرد.

درباره کتاب باران‌های اکتبری

در رز گمشده شنیدید که مادر دیانا در بستر مرگ به او گفت که خواهری دوقلو دارد و باید او را پیدا کند. دیانا راهی سفر به استانبول برای پیدا کردن خواهرش شد اما در میانه راه به باغ گل‌های رزی رسید که قصری در آن قرار داشت. زینب، پیرزن ساکن در قصر می‌گوید می‌تواند به دیانا برای رسیدن به خواهر گمشده‌اش، کمک کند. 

در باران‌های اکتبری ادامه جستجوی دیانا را می‌شنوید. دیانا در این داستان با برخوردهای عجیب، باغ‌های جادویی، مناظر عجیب شهری، یادگیری‌های تحول‌آمیز و یک داستان عمیق مدرن که کلیشه‌های ذهنی را به چالش می‌کشد، روبه‌رو می‌شود.

این دو اثر سردار ازکا با کتاب‌های کیمیاگر، شازده کوچولو و جاناتان مرغ دریایی مقایسه می‌شوند. درهمه این داستان‌ها قهرمان سفری درونی را برای رسیدن به کمال آغاز می‌کند. سفری که در آن، انسان با خود گمشده‌اش روبه‌رو می‌شود.

کتاب صوتی باران‌های اکتبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی رز باران‌های اکتبری برای دوست‌داران داستان‌های بلند از نویسندگان خارجی و علاقه‌مندان به مطالعه‌ی رمان، جذاب و شنیدنی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد