دانلود کتاب صوتی شاهزاده و غول با صدای نفیسه فتحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شاهزاده و غول اثر سوزان برچرس

دانلود و خرید کتاب صوتی شاهزاده و غول

معرفی کتاب صوتی شاهزاده و غول

کتاب صوتی شاهزاده و غول، یک افسانه‌ی قدیمی اسکاتلندی است که درباره‌ی دختران یک پادشاه است که به دست یک غول گرفتار می‌شوند و باید راه نجاتشان را پیدا کنند. سوزن برچرس نویسنده‌ی داستان شاهزاده و غول و یاسین محمدنیا مترجم آن است. این کتاب صوتی محصول انتشارات آوا رسا است. 

درباره‌ی کتاب صوتی شاهزاده و غول

پادشاه اسکاتلند مرده است و پسرخاله‌ی پادشاه که همیشه چشمش دنبال و تاج و تخت او بوده، به سراغ سلطنت می‌رود. او برای اینکه بتواند تخت شاهی را تصاحب کند باید فکری به حال ملکه و سه شاهزاده بکند. او آن‌ها را به کلبه‌ای وسط یک جنگل دور می‌فرستد. ملکه و سه شاهزاده فقط فرصت کردند که یک گاو و چند دست لباس برای خودشان بردارند. حالا آن‌ها باید در این کلبه زندگی کنند و از محصولات باغچه‌ی کلبه غذا درست کنند و بخورند. خدا را شکر که ملکه زنی باهوش است و می‌داند چه کار باید بکند!

کتاب صوتی شاهزاده و غول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی شاهزاده و غول برای کودکانی که سال‌های مدرسه‌شان را می‌گذرانند، جذاب و شنیدنی است. اگر به افسانه‌ها و داستان‌های قدیمی علاقه دارید، داستان شاهزاده و غول برایتان جالب خواهد بود.

جملاتی از کتاب صوتی شاهزاده و غول 

بعد چندتا کلم چید و به سمت خانه به راه افتاد. دخترک که کل مسیر را کنار کلم‌ها داخل کیسه بود، تقریبا داشت خفه می‌شد. وقتی به خانه رسیدند، غول او را از توی کیسه بیرون آورد. و دقیقا مثل خواهر بزرگترش از دختر وسطی هم خواست تا آشپزی کند، گاو را به چراگاه ببرد و نخ‌های پشمی را جمع کند. اما... او هم خرابکاری کرد!

وقتی غول به خانه برگشت از اینکه دید دختر وسطی هم مثل خواهر بزرگترش همه چیز را به هم ریخته، از قبل عصبانی‌تر شد. او را هم توی اتاق زیر شیروانی، زندانی کرد. دو خواهر بعد از مدت‌ها همدیگر را دیدند و از اینکه دوباره هم را دیدند، شاد بودند. غول باز هم برای چیدن کلم به سمت کلبه رفت. وقتی که به باغچه رسید کوچکترین دختر را دید که روی دیوار باغچه نشسته بود...

نظرات کاربران

zeynab
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

لذت بردم. صداهای دلنشینی دارند و صداپیشگان صدای بسیار خوبی دارند و موسیقی بسیار خوب داستان هم افزون بر اینها قصه رو زیباتر کرده

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۵۰۰
تومان