دانلود کتاب صوتی ملوان‌های کشتی شکسته با صدای عادله نهاوندیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ملوان‌های کشتی شکسته اثر سوزان برچرس

دانلود و خرید کتاب صوتی ملوان‌های کشتی شکسته

معرفی کتاب صوتی ملوان‌های کشتی شکسته

کتاب صوتی ملوان‌های کشتی شکسته، اثری از سوزان برچرس، داستان زندگی ملوان مصری شجاعی به نام سادیکی است که می‌خواهد به دور دنیا سفر کند. سارا مسعودی ثابت مترجم این داستان است و انتشارات آوا رسا نسخه صوتی آن را در اختیار شنوندگان قرار داده است. 

درباره‌ی کتاب صوتی  ملوان‌های کشتی شکسته

در کتاب ملوان‌های کشتی شکسته با زندگی ملوانی به نام سادیکی و دوستانش آشنا می‌شویم. سادیکی اهل مصر است و خصوصیت خاصی دارد که همه او را به آن می‌شناسند. او بسیار شجاع است. سادیکی عاشق ماجراجویی کردن است. او و دوستانش عاشق این هستند که قایقشان را بردارند و به دریا و اقیانوس سفر کنند. با وجود تمام چالش‌هایی که ممکن است برایشان پیش بیاید. اما یک بار در یکی از سفرها اتفاق وحشتناکی رخ می‌دهد و او به سختی می‌تواند باور کند که چطور توانسته است نجات پیدا کند...

کتاب صوتی ملوان‌های کشتی شکسته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

سوزان برچرس کتاب صوتی ملوان‌های کشتی شکسته را برای کودکان پیش از دبستانی و کودکانی که به مدرسه می‌روند، نوشته است. 

جملاتی از کتاب صوتی ملوان‌های کشتی شکسته

سادیکی عضو یک گروه ۱۵۰ نفره از بهترین ملوان‌هایی بود که در مصر وجود داشتند. مردم می‌گفتند قلب این ملوان‌ها حتی از قلب شیرها هم شجاع تر است. آن‌ها دریانوردهای ماهری بودند، طوری که می‌توانستند با نگاه کردن به آسمان، بفهمند که طوفان کِی شروع می‌شود و با اولین نسیمی که می‌وزید، می‌توانستند بگویند بادبان‌های کشتی را چه زمانی بکشند. ملوان‌ها داشتند برای یک سفر به سمت معدن‌های مصر آماده می‌شدند اما دست تقدیر سفرشان را دستخوش تغییراتی کرد. یک طوفان آن‌ها را توی چنگالش گرفت. آن‌ها با اینکه دریانوردهای ماهری بودند، نتوانستند طوفان را پیش‌بینی کنند و کاملا بی دفاع شده بودند. باد خیلی شدیدی می‌آمد. باعث شد که موج‌هایی به بلندی سه و نیم متر به وجود بیاید و کشتی را واژگون کند. سادیکی تخته چوبی را پیدا کرد و محکم به آن چسبید.

دریا خروشان بود. دریانوردها فکر می‌کردند برای همیشه گم شده‌اند و مرد جوان با تمام قدرتش به تخته چوب چسبیده بود...   

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان