دانلود کتاب صوتی چی توی اون کمده؟ با صدای عادله نهاوندیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چی توی اون کمده؟ اثر مارین جرالد

دانلود و خرید کتاب صوتی چی توی اون کمده؟

معرفی کتاب صوتی چی توی اون کمده؟

کتاب صوتی چی توی اون کمده؟ به داستان کمد عجیب و غریب خانه‌ی مامان بزرگ لی و بابا بزرگ لئون می‌پردازد. کمدی که هر بار درش باز می‌شود، باد عجیبی از آن خارج می‌شود. این داستان را مارین جرالد نوشته است و کارن اقوامی به فارسی ترجمه کرده است. نسخه صوتی این کتاب محصول انتشارات آوا رسا است.

درباره‌ی کتاب صوتی چی توی اون کمده؟ 

توی سالن خانه‌ی مامان بزرگ لی و بابا بزرگ لئون، یک کمد وجود دارد. البته کمد عجیب غریبی است. چون هر دفعه‌ای که درش را باز می‌کنند، باد عجیبی از آن بیرون میاید. یعنی مامان بزرگ لی هربار که در کمد باز می‌شود، می‌گوید وای! باز هم این باد عجیب وزید. در کمد را ببندید. خب یک چیز عجیب دیگر هم درباره‌ی کمد وجود دارد. حتما تعجب می‌کنید اگر بدانید که بابا بزرگ لئون، هر روز، کلی وقتش را توی کمد می‌گذارند. خود بابا بزرگ لئون می‌گوید که دارد دنبال یک تکه دستمال می‌گردد که کفش کهنه‌اش را تمیز کند. اما خب هربار که این را می‌گوید، قیافه‌اش عجیب می‌شود. پس حتما دنبال یک تکه دستمال نمی‌گردد.

خب، پس یعنی بابا بزرگ لئون توی کمد، دنبال چه چیزی می‌گشت؟ شما فکر می‌کنید چی توی اون کمده؟

کتاب صوتی چی توی اون کمده؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی چی توی اون کمده؟ برای خردسالان و کودکانی که سال‌های مدرسه‌شان را می‌گذرانند، جذاب و شنیدنی است. بزرگسالانی که هنوز کودک درونشان را فراموش نکرده‌اند نیز از شنیدن داستان چی توی اون کمده؟ لذت خواهند برد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ دقیقه

حجم

۱۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ دقیقه

حجم

۱۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان