دانلود کتاب صوتی لوت نواز با صدای عادله نهاوندیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی لوت نواز اثر سوزان برچس

دانلود و خرید کتاب صوتی لوت نواز

معرفی کتاب صوتی لوت نواز

کتاب لوت نواز ماجرای پادشاه و ملکه‌ای است که در خوشی زندگی می‌کنند و در زندگی‌شان همه چیز دارند. اما همین باعث می‌شود که زندگی به نظرشان یکنواخت بیاید و تصمیم بگیرند که به جنگ پادشاه خبیث بروند. سوزان برچس نویسنده‌ی این داستان و محمد طالشیان مترجم آن است. انتشارات آوا رسا نسخه صوتی این اثر را به شنوندگان عرضه کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی لوت نواز

لوت نواز ماجرای زندگی پادشاهی است که همراه ملکه‌اش زندگی خوب و خوشی دارند. آن‌ها هیچ چیزی در زندگی کم ندارند. به همین خاطر کم کم زندگی به نظر پادشاه، یکنواخت و خسته کننده می‌شود. او تصمیم می‌گیرد که به جاهای مختلف دنیا سفر کند و آدم‌های متفاوتی را ببیند. پادشاه دلش می‌خواهد به جنگ پادشاه خبیث و بدجنس برود. او را شکست دهد و افتخاری برای خودش کسب کند اما در جنگ پیروز نمی‌شود و به زندان می‌افتد. حال باید دید که ملکه برای نجات پادشاه چه نقشه‌هایی می‌کشد و چطور می‌تواند او را از چنگ پادشاه خبیث نجات دهد.

کتاب صوتی لوت نواز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی لوت نواز برای کودکانی که سال‌های آخر مدرسه را می‌گذرانند و همچنین نوجوانان، شنیدنی و جالب است.

جملاتی از کتاب صوتی لوت نواز

پادشاه خبیث گفت: خوش آمدی. اهل کجایی ای مرد لوت نواز؟

ملکه خودش را به شکل یک مرد درآورده بود، برای همین باید صدایش را تغییر می‌داد تا پادشاه بدجنس نفهمد که او یک زن است. ملکه گفت: « اهه اهه اهمم. محل زندگی من خیلی از سرزمین شما دورتره قربان. مدت زیادیه که من از اونجا دورم و از ساز زدن پول درمیارم.»

«بسیار خب. چند روز اینجا بمون و برای من ساز بزن. زمان رفتن چیزی رو که توی آهنگ خواستی، یعنی خواسته‌ی قلبت رو بهت میدم.»

لوت نواز توی قصر پادشاه بدجنس ماند و کل روز را خواند و ساز نواخت. پادشاه هم فقط نشسته بود و گوش می‌داد. حتی یادش رفته بود که باید غذا بخورد. بعد از سه روز نوبت به این رسید که پادشاه خواسته‌ی ملکه را برآورده کند. و هرچیزی را که می‌خواهد به او بدهد.

ملکه پیش پادشاه خبیث آمد و گفت: «سلطان، لطفا یکی از زندانی‌هاتون رو آزاد کنید. شما تعداد زیادی زندانی دارید و من یکیشون رو برای همسفر شدن با خودم می‌خوام. هر وقت هم صدایش رو گوش کنم، یاد شما می‌افتم و ازتون تشکر می‌کنم...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان