دانلود رایگان کتاب صوتی نمایش صوتی داستان «جاده متروکه» با صدای امیر ستوده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نمایش صوتی داستان «جاده متروکه» اثر یوری ناگیبین

دانلود و خرید کتاب صوتی نمایش صوتی داستان «جاده متروکه»

معرفی کتاب صوتی نمایش صوتی داستان «جاده متروکه»

نمایش صوتی داستان جاده متروکه اثر نویسنده‌ی روس، یوری ناگیبین، داستانی لطیف درباره‌ی عشق و احیای روابطی است که روزگاری خوب بودند و حال بنا بر دلایلی ممکن است رها شده باشند. داستان جاده متروکه برنامه شماره سی و چهارم کانون فرهنگی چوک است.

درباره‌ی نمایش صوتی داستان جاده متروکه

داستان جاده متروکه، داستان برخورد مردی جوان با پسرکی است که همه‌چیزش، از افکار و عقاید گرفته تا نوع ایستادنش شبیه به شازده کوچولوی داستان آنتوان سنت اگزوپری است. دیدار مرد با پسرک در جاده‌ای متروکه اتفاق می‌افتد. پسرک مشغول کندن علف‌های هرز جاده است و مرد به او می‌گوید که دست از این کار بیهوده بردارد. اما پسر همچنان مصمم است که جاده را تمیز کند و علف‌های هرزی که جاده را پوشانده‌اند وجین کند تا مردم در آینده هم نتوانند فراموش کنند که اینجا قبلا راهی بوده است. 

گفتگوی پسرک و مرد ماجرا و عمق حقیقتی که پسرک با کارش به مرد یادآور می‌شود، درون‌مایه و موضوع اصلی داستان جاده متروکه است. 

نمایش صوتی داستان جاده متروکه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

داستان جاده متروکه برای افرادی که خواندن داستان کوتاه را دوست دارند، جذاب است. این اثر همچنین توجه افرادی را که به ادبیات روسیه علاقه دارند، به خود جلب می‌کند. 

درباره‌ی یوری ناگیبین

یوری ناگیبین با نام کامل یوری مارکوویچ ناگیبین در سال 1920 در مسکو روسیه به دنیا اومد. او فیلمنامه نویس، منتقد ادبی، روزنامه نگار و نویسنده صدها داستان است. داستان‌های مشهور او از قبیل مردی از جبهه. قلب بزرگ. تابستان کودکی من. نگذار بمیرد. کوچه‌های کودکی و داستان معروف پرنده سبز با کله‌ی سرخ هستند. یوری ناگیبین در جنگ جهانی دوم شرکت داشته است و بسیاری از آثارش تحت تاثیر آن‌ها هستند. 

جملاتی از  نمایش صوتی داستان جاده متروکه

نمی‌دانم آن پسرک عجیب را با ظاهر ظریف وغمگین به شازده کوچولوی آنتوان سنت اگزوپری شباهت داشت، در عالم واقعیت دیدم یا در خواب. ولی اطمینان دارم او وجود داشته. همانطور که جاده سنگفرش پوشیده از گل‌های بابونه وجود داشته است. حتی اگر هم پسرک به عالم رویا تعلق داشت، تاثیری فراتر از بقیه انسان‌هایی بر من گذاشته که در موجودیتشان هیچ جای تردیدی نیست. خیلی پیش میاید که معجزه‌ها درست در برابر چشمان ما هستند ولی ما متوجه آن‌ها نمی‌شویم. آن روز با معجزه‌ی کوچکی آغاز و معلوم شد...


نظرات کاربران

مریم کریم زاده
۱۳۹۹/۰۸/۰۱

جاده تعبیری بود برای قلب انسانها که به همدیگر مرتبط هستند . و علفهای هرز و خس و خاشاک,تعبیری برای کدورتها که گاهی از بین بردنشان به قیمت زخمی شدن دستها ست ولی می ارزد, که تا جاده از بین نرود

- بیشتر
Mohammad Bagheri
۱۳۹۸/۱۰/۱۲

هر راهی به جایی می رسه، اگه قرار نبود به جایی برسه هیچ وقت ساخته نمی شد.

sara
۱۳۹۸/۰۹/۰۵

در یک کلمه دوست داشتنی 💙

nazaninrh
۱۳۹۸/۱۲/۰۶

فوق العاده بود هر چیزی تو زندگی یک راه میخاد حالا بستگی داره که تو اون راه و چجوری در نظر بگیری

kimia.r
۱۴۰۱/۰۲/۲۰

تو رسیدن به موفقیت باید راه رو ادامه بدی درسته نه به تنهایی ولی میشه هرچی خودت این راه رو ادامه بدی موفقیت بهت نزدیکتر میشه

کاربر ۱۱۴۷۰۹۵
۱۳۹۹/۰۶/۱۷

عالی

کاربر ۲۱۵۹۶۲۰
۱۳۹۹/۰۵/۲۶

زیبا بود❤

کاربر ۲۴۱۰۷۲۸مهدی
۱۳۹۹/۰۸/۰۹

مرسی زیبا بود ارزش وقت گذاشتن داره

AS4438
۱۴۰۱/۰۹/۰۶

فروکردن بعضی چیزا درمغز دیگران چقدرسخته( ازمتن کتاب) کوتاه وآموزنده،بسیارعالی،تشکر.

کاربر ۱۰۵۹۱۲۲
۱۴۰۱/۰۷/۰۶

جالب بود. درون مایه خوبی داشت

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۲۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۲۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان