دانلود کتاب صوتی غواص‌ها بوی نعنا می دهند با صدای غزل جوانشیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غواص‌ها بوی نعنا می دهند اثر حمید حسام

دانلود و خرید کتاب صوتی غواص‌ها بوی نعنا می دهند

نویسنده:حمید حسام
انتشارات:انتشارات صریر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۲۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی غواص‌ها بوی نعنا می دهند

کتاب صوتی غواص‌ها بوی نعنا می دهند، نوشته‌ی حمید حسام، روایت شهادت شهدای غواص است که بر اساس خاطرات بازماندگان واقعه و در قالب داستانی خواندنی نوشته شده است. نسخه صوتی کتاب غواص ها بوی نعنا می دهند را انتشارات صریر با صدای غزل جوانشیر در اختیار شنوندگان قرار داده است. 

درباره کتاب صوتی غواص‌ها بوی نعنا می دهند

حمید حسام، برای نوشتن کتاب غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند، به سراغ شاهدان عینی و بازماندگان حادثه رفته است و روایتی داستانی از رشادت و دلاوری هفتاد و دو تن از شهدای غواص لشکر «انصارالحسین(ع)» استان همدان که در روز چهارم دی ماه ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی «کربلا۴» حماسه آفریدند، خلق کرده است. از همه‌ی آنان که جوانان پرشوری بودند و با خوشحالی و با رضایت برای عملیات رفتند تا روزی که با دستان بسته به شهادت رسیدند...

کتاب صوتی غواص‌ها بوی نعنا می دهند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

ماجرای کتاب صوتی غواص‌ها بوی نعنا می دهند، روایتی خواندنی اما دردناک از غواصان شهید است. اگر به مطالعه آثار و خاطرات درباره‌ی دفاع مقدس و جنگ علاقه دارید، این کتاب را از دست ندهید.

درباره‌ی حمید حسام

حمید حسام در سال ۱۳۴۰ در همدان متولد شد و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات فارسی دانشگاه تهران است. وی جوانی خود را در جبهه های نبرد سپری کرد و همین مساله باعث شد تا دفاع مقدس رویکرد اصلی حمید حسام در نوشتن و خلق آثارش باشد. در حال حاضر سردار حسام معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس است و در زمینه نویسندگی نیز کارنامه قابل توجهی دارد. چهار کتاب حاصل دوران نویسندگی این مسئول فرهنگی است. در زمینه داستان کوتاه کتاب "دهلیز انتظار"، در بخش خاطره کتاب "غواص‌ها بوی نعنا می دهند"، "دلیل" و در بخش رمان "راز نگین سرخ" مجموع فعالیتهای این نویسنده را تشکیل می دهند.

جملاتی از کتاب صوتی غواص‌ها بوی نعنا می دهند

به نفر پشت سرش گفت: اصلا من می‌خوام بدونم رئیس شما کیه؟

نفر پشت سر برگشت دنبال من گشت و من از ته مینی‌بوس اومدم جلو و خنده خنده گفتم: اولندش که رئیس هممون ابا عبدالله است. دومندش چاکر سراپا تقصیر، دربست در اختیار حضرت عالیم. فرمایشتون چیه؟

پا کرده بود توی یک کفش که اسمم را بگویم و گفتم. گفتم جامه بزرگم و او گفت: اگر این بیصاحاب مونده یه طوریش بشه من مسئولیم وباید تا قرون آخر خسارتش رو بدم و اگر ندم..

گفتم: جوش نیار عزیز من. ما فقط تا همین سد گتوند مهمونتیم. پنج کیلومتر هم بیشتر نمونده. اگر ماشینت روشن شد که فبها! وگرنه تا قرون آخرش رو خودم بهت میدم. امر دیگه‌ای هم هست؟

گفت: آخه اینا

گفتم: اینا و من و اصلا هممون هم میشیم دربست مخلص آقا. بازم حرفی هست؟ 

نظرات کاربران

مهدی بهنام
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

سلام خدا بر دلیرمردان و شهدای مظلوم غواص که داستان حماسه آنها دلهای یخ زده ما لرزاند.

بهار
۱۳۹۸/۰۹/۲۳

سلام علیکم بهتر بود که یک گوینده آقا این کتاب صوتی رو اجرا میکرد چون با صدای یک خانم از فضای جبهه و جنگ دور میشویم مورد دیگر اینکه اصلا نحوه خواندن این صدا پیشه بسیار مصنوعی است و از

- بیشتر
کاربر ۱۶۰۷۴۶۵
۱۳۹۹/۰۳/۱۷

خیلی جالب وپر معنی است

غلامحسین
۱۳۹۹/۰۴/۲۶

با سلام به نظرم چون کار کار شهداست و اگر اعتقاد داشته باشیم بهشون میدونیم اونا کار خودشون رو به دست هر نویسنده یا گوینده ای نمی سپرن،هم گوینده و هم نویسنده و هم شنونده انتخاب شده هستن کار از هر حیث عالی

- بیشتر
کاربر 1872520
۱۳۹۹/۰۲/۰۱

مطالعه کتاب را توصیه میکنم اما کاش گوینده مردبودتاشنیدنش راهم توصیه میکردم

Amir Kasmaei
۱۴۰۰/۱۱/۲۵

کجایید ای شهیدان خدایی کتابی از روایت مردانی که مرد بودند . متأسفانه گویندگی ضعیف و کیفیت پایین هست . نثار ارواح طیبه شهدا صلوات

🌹 یــــــــــاحــــــســــیــــڹ 🌹
۱۳۹۹/۱۰/۲۷

کتاب عالی و زیبایی است من که واقعاً عاشق کتاب شدم🤩 اگه به شهیدان غواص علاقه دارید پیشنهاد می کنم که فیلم سینمایی اروند را هم ببینید.

کاربر ۲۷۶۲۲۴۳
۱۴۰۲/۰۴/۲۴

روایت خوب بود اما گویندگی نه.به علاوه چون راوی آقا بود باید کار گویندگی هم یک آقا انجام می دادن.

کاربر ۳۴۶۰۶۸۶
۱۴۰۰/۰۹/۲۵

السلام علی الحسین

mina
۱۴۰۰/۰۹/۱۳

کتاب خوبیه ولی یکم طول میکشه باسبک خواندن گوینده ارتباط برقرارکنید امادرکل عالیه

زمان

۱ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۰۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۰۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان