دانلود رایگان کتاب صوتی طراحی اقلام هرروزه (خلاصه کتاب)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی طراحی اقلام هرروزه (خلاصه کتاب) اثر دونالد نورمن

دانلود و خرید کتاب صوتی طراحی اقلام هرروزه (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی طراحی اقلام هرروزه (خلاصه کتاب)

کتاب گویای «طراحی اقلام روزمره» تجزیه و تحلیل محبوب، سرگرم کننده و روشنگری است که توضیح می‌دهد، چرا برخی از محصولات مشتریان را جذب، در حالی که بعضی فقط آن ها را ناامید و فراری می سازند!

حتی باهوش ترین افراد هم هنگام خاموش یا روشن کردن لامپ یا اجاق گاز، باید مکث نمایند تا بتوانند دکمه درست را انتخاب کنند، یا اینکه برای باز نمودن درب باید فکر کنند که باید درب را فشار دهند یا بکشند!

کتاب «طراحی اقلام هرروزه به صورت آزاد و هوشمندانه این طور استدلال می‌کند، که مشکل ما نیستیم، بلکه عیب از طراحی محصول است که نیازهای کاربران و اصول روانشناسی شناختی را نادیده می‌گیرد. این مشکلات شامل کنترل‌های مبهم و پنهان به روابط بی‌قاعده بین کنترل‌ها و توابع مربوط می‌شود که از فقدان بازخورد (فیدبک) و یا سایر کمک‌ها و نیازهای نامناسب برای به خاطر سپردن ناشی می‌شود.

هر کسی که برای انسان ها چیزی طراحی می‌کند از اشیای فیزیکی گرفته تا برنامه‌های کامپیوتری و ابزارهای ادراکی باید کتاب «طراحی اقلام هرروزه را بخواند و همچنین این کتاب باید توسط همه کسانی که از مخلوقات انسانی استفاده می‌کنند هم خوانده شود.

نظرات کاربران

⠀⠀⠀
۱۳۹۸/۰۱/۰۴

بیس دقیقه پنج هزار تومن؟! اونم با کیفیتی که ...خودتون نمونه رو گوش کنید

کاربر ۴۸۲۲۴۶۲
۱۴۰۱/۰۵/۲۳

این کتاب به طور خلاصه اصول طراحی تعاملی نورمن رو میگه. که خلاصه اش رو روون تر میتونید توی مقاله ها پیدا کنید. متن کتاب خیلی سخته فهمش و چون کلمات تخصصی به صورت فارسی درومده درکش سخت شده

رامش
۱۴۰۰/۰۲/۱۶

کیفیت صدا و بیان بسیار بسیار پایین و ناکارآمد است.

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۵۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۵۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان