دانلود کتاب صوتی ادب سیر با صدای امین اخگر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ادب سیر اثر سیدمحمدجواد وزیری فرد

دانلود و خرید کتاب صوتی ادب سیر

معرفی کتاب صوتی ادب سیر

کتاب صوتی ادب سیر نوشتهٔ سیدمحمدجواد وزیری فرد است. امین اخگر گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات رسم وفا آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی شرح‌نامه‌ای عرفانی از آیت‌الله سعادت‌پرور در آداب سیر و سلوک.

درباره کتاب صوتی ادب سیر

سیدمحمدجواد وزیری فرد در کتاب صوتی ادب سیر آیت‌الله سعادت‌پرور را به‌عنوان یکی از بزرگترین اساتید معنویت و عرفان معرفی کرده است. او شاگرد علامه طباطبایی بود که در ضمن نامه‌ای به یکی از شاگردان سلوکی خود، آداب سیروسلوک و طی مسیر کمال، معنویت و مهم‌ترین ملزومات این راه را بیان کرد. اهمیت این نامه در این است که به تصریح او عمل درست و صحیح به دستورات این نامه برای سالک به‌حدی راه‌گشاست که طی مسیر ۱۰۰ساله را برای سالک الی‌الله در طول یک سال فراهم می‌کند.

کتاب حاضر که در ۱۳ عنوان منتشر شده، حاوی شرحی از حجت الاسلام والمسلمین دکتر وزیری فرد است. این کتاب شامل نکات اساسی و مهم در سیر و سلوک مانند تبیین چگونگی رابطهٔ استاد و شاگرد در مسیر سلوک و راه‌های استفادهٔ حداکثری از استاد، مراقبه، اهمیت نماز اول وقت و تهجد و شب‌زنده‌داری، رعایت اعتدال، نحوهٔ تعامل با مردم، اهمیت رفیق در مسیر سلوک و امور دیگری است که با زبانی ساده بیان شده است.

شنیدن کتاب صوتی ادب سیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران اخلاق اسلامی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی ادب سیر

«تصدقّت شوم! نظر به محبّت دیرینه که با شما و دوستان هم‌طریق خود دارم، لازم دانستم اموری [را] که در سلوک الی‌الله به نفع سالک است، تذکّر دهم؛ [که] در صورت مراعات، ره صدساله، یک‌ساله طی شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۷۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۷۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان